Ineke, heb je verschillende merken van je caps? Merken kunnen wel verschillen in maat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
InekeH87 schreef:Zou je hoofd kunnen krimpen? Ik ben er namelijk van overtuigd dat mijn hoofd is gekrompen. Ik pas ineens capmaat 52 terwijl ik vorig jaar toch nog echt op 54 zat. Het jaar daarvoor had ik zelfs capmaat 56. Ik vind het heel vreemd. Misschien door alle zorgen voor het veulen, krijg ik geen grijze haren maar een iniemienie hoofd
InekeH87 schreef:Zou je hoofd kunnen krimpen? Ik ben er namelijk van overtuigd dat mijn hoofd is gekrompen. Ik pas ineens capmaat 52 terwijl ik vorig jaar toch nog echt op 54 zat. Het jaar daarvoor had ik zelfs capmaat 56. Ik vind het heel vreemd. Misschien door alle zorgen voor het veulen, krijg ik geen grijze haren maar een iniemienie hoofd
MelodyT schreef:Wat spannend zeg Aziza..je ziet het inderdaad bewegen.
Wel bizar dat ze er zo langskijken.
Zo ben ik er ook heilig van overtuigd dat Melody vorig jaar drachtig is geweest,tot 3 keer toe gescand niks te zien.
Ze was kerngezond en werd niet hengstig en was ook steeds geen ei te zien.Wel heb ik haar een keer zo hard aan moeten pakken dat ze compleet over de rooie ging ,daarna was ze weer gewoon hengstig.Die laatste keer scannen was ze 3mnden.
Even vraagje,zit met een probleem namelijk.
Mn Deken is kapot,moet ik meegeven en dan kijken ze bij br of het gemaakt kan worden.
Ik heb aleen geen reserve deken ,en kan haar nu ook niet zonder zetten.Iemand toevallig een winterdeken maat 175cm thuis liggen die ik even kan lenen of voor klein bedrag over kan nemen?
Dwyne schreef:Even een vraagje... mijn paard begint ineens haaruitval te krijgen. Ze is al een paar weken flink in de rui, maar nu krijgt ze hele kale plekken op de plaats van de singel, schouder en buik... Iets wat vaker bij drachtige merries voorkomt?
Je kan de haren er zo met wortel en al uittrekken en soms komen er wat schilfertjes mee...