Mijn hondjes zijn mijn maatjes, ze lopen de hele dag om me heen. (Rottweiler en Jack Russell) Moet er niet aan denken dat er wat met één van hun gebeurd!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiki1976 schreef:Zo nu even tijd om op iedereen te reageren.
Knolselder, wat een heerlijk koppie heeft BamBamZo te zien een lekker boefje.
Fotsy, ja is echt heel bijzonder om dat voor hun om zo mee te maken. Helaas moeten ze morgen na 2 weken vakantie weer naar school.
Is gewoon genieten hoe kinderen en kleine dieren op elkaar reageren.
Keat, spannend!
Cynthia hoe is het met je knie?
En met Daisy, al verbetering in haar uier?
AniekR, er niet aan hechten vind ik wel moeilijk hoor![]()
Maar wel een lastig dubbio![]()
Pol1, gelukkig vanmorgen niet dikker. Hopelijk is het snel weer over.
Mmmm je merrie ook nog aan de snot, hopelijk knapt ze snel op!
Vulina, wat is La Chique toch een lekker ding!
Kan je je een beetje redden met je knie?
Tjinta, ja is echt heel speciaal voor ze. Maar als ik dan die koppie's zie van zePfffff gaat nog een harde dobber worden als ze straks misschien toch weg gaat.
Mopjemop, wat is Mick toch een mooierd! Hij word idd flink donkerder zeg.
tanjaatjuhh, jij ook al zo'n lekker drukke stuiterbal. Maar idd liever nu dan straks hihi
BianCatjee, zo te horen gaat ze even snel nu, spannend.
Gefeliciteerd![]()
lindamusters, Erg is dat he als iedereen voorpiept. Zal duimen voor merrie veulens.
Cl, super dat het weer opstappen en wegrijden was. Lekker hoor weer rustig aan oppakken.
Luna, ah uiertje gaat langzaam aan al vullen.
stal_HD, fijn om te lezen dat het goed met je kleine mannen.
butengeweun, Mooie dametje hoor! Lekker genieten.
nobje, ja is echt genieten.
Douche bij Bryana maar nog niet gedaan. Bo heeft er al wel weer lekker onder gestaan terwijl Bryana er bij stond. Dus hier een daar wel wat spetters ervan meegekregen. Maar ze maakte er niks van.
Crines fijn om te lezen dat het uiteindelijk wat beter met hem gaat. Hopelijk vandaag alles verder in een stijgende lijn de goede kant op.
Ondertussen al een naam bedacht?
GoLizz mooie foto's
Noisy heerlijk dat je dr nu in de gaten kan houden via Joan tv
angelpam, Fien een beetje de dag door gekomen met de warmte?
Venthe heerlijk weer lekker het land op, worden ze altijd weer erg blij van.
linda2008, duurde hier ook even voordat ze echt zo kwam kroelen hoor. En op stal en in de paddock is ze zekerder van zichzelf. Op het land duurt het ook even voordat ze komt kroelen.
Kijk op stal, da gaat ze zo naast je liggen.
Komt vanzelf allemaal wel.
Natascha even lekker aan de zwangerschapzwemmen geweest, wie weet geeft het net het laatste zetje
peetjjuh hoop dat ze het nog wel in je vakantie doet, duim duim duim
Azara71 Jouw geduld word ook goed op de proef gesteldHopelijk gaat ze nu toch eens opschieten.
Myrth97 Bij Bo duurde het toen niet lang meer. Die heeft die dag ook flink staan te schuren voor model plee borstel. Flemen deed ze eerder alleen vlak voor of vlak na het mesten. Maar de avond voordat Bryana werd geboren deed ze het idd heel veel evenals gapen.
Hoop dat het bij jullie ook zo snel gaat dan.
Azmay hopelijk idd vergist in dekdatum en niet dat het straks te vroeg geboren word. Spannend, succes met waken.
Nicole288, spannend![]()
Cemlys jeetje wat zouden jullie in de stress hebben gezeten, maar gelukkig zijn ze weer thuis. Hopelijk gaat het snel weer beter.
Hier zit helaas de 2 weken vakantie er weer op. Kids balen, nu kunnen ze niet meer iedere avond mee naar stal.
Vanavond heerlijk ff in stal gezeten zonder de kinderen erbij (hihi nu kon moeders ff rustig veulentje knuffelen hihi). Is toch gewoon genieten, veulentje dat lekker naast je komt liggen en met d'r hoofdje op je knie steunt.
Mmmm toch even een beetje een dilemma met m'n verzorgster. Tegen alle afspraken in is ze toch 2x zonder dat we erbij waren erbij gegaan in de paddock en land.
Als ik naar Bo kijk is ze toch wat op haar hoede als ze erbij komt, iets wat ze bij mij en mijn kinderen niet doet. En ik sta ook niet voor 100% in dat ze niks zou doen naar haar, en dat gevoel heb i bij mijn kinderen niet.
Eerste keer was in de paddock toen had ze water bijgevuld, en wilde daarna Bo gaan borstelen. Die dat niet wilde en weg liep, toen is ze de kleine proberen te gaan borstelen.
Vandaag is ze het land op gegaan, waarna ze flink zijn gaan rennen samen. Weet niet of dit toeval is geweest, normaal zie ik Bo alleen maar staan vretenof suffen als Bryana ligt te slapen.
Kijk gebeurt er wel wat (dat Bo wel wat doet) dan is het wel mijn verantwoordelijkheid (is overigens geen kleine meid maar 18+)