oh suffie het is je zo gegund eindelijk een merrie en dan nog palo en sabino, wat een plaatje. Gefeliciteerd Maar haflingerkleur
die zijn gewoon vos hoor, jouwe is lekker palomino
Dl ook hier sterkte
Inowa buik lijkt echt gezakt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn merrie uit mijn profiel foto drachtig gescand van Bordeaux !
Denk je een gezond veulen te hebben en kom je alsnog bij de da terecht. pfff dat vreet energie. Sterkte en veel beterschap.
Stal_Wiza schreef:Even een ego. De hoefsmid is vandaag geweest. De witte lijn was verwijd. Dus bepaalde mate van bevangenheid. Nu ze bekapt is, loopt ze wel wat gevoelig. Wat is handig nu?
,ik heb er hier ook een paar die ineens minder gaan maar ik vind het zo raar,collectief bevangen kan toch ook niet,inclusief mijn hoogdrachtige Kikkie overigens. En alles begon nadat we hier een koude dag vol regen gehad hebben (de dag nadat ze net bekapt waren ook trouwens),dus ik dacht al aan spierbevangen.
suffie schreef:Idd vers gemaaid. De loonwerker heeft gisteravond de 2e snede gemaaid, mooi lang gras. Wij voeren regelmatig gras op deze manier, bijv. wat gemaaid is onder het draad met de bosmaaier. Geen gazongras hoor