ja ik heb er ook echt geen behoefte aan hoor,zie de trein vanuit de straat staan maar ga niet kijken. de machinist heeft ook een paar keer flink hard getoeterd,ik vroeg me al af wat er gebeurde maar bij het horen van de klap wist ik genoeg al dacht ik eerst dat er een auto of fietser of scooter geraakt was. er is nog vrij veel van onduidelijk,alleen bekend dat het om zelfmoord gaat
Weet je waar ik nou bang voor zou zijn om op die manier een einde eraan te maken? Stel nou dat je de laatste fracties de pijn voelt die je mee neemt naar het hiernamaals...Moet je toch niet aan denken?!
stal is de andere kant op gelukkig,vandaag nog niks aan de hand bij garcia. dag 315 maar uier is nog steeds leeg.....ik hoop dat ze wel bevalt voordat pepper naar de hengst gaat want anders moet ze een tijdje alleen staan!
vriendin van mij is er langs gefietst net toen het gebeurd was en er nog niemand was,volgens haar geen zelfmoord maar een aanrijding met persoon op een scooter...
Casu's uier maakt vorderingen ze heeft al meer tsjoepkes van tepels en ik deed net haar harsjes eraf en meteen nieuwe druppeltjes! Gedrag was nog rustig en ze stond nog om hooi te schooien. Ik hoop overmorgen nacht. De komende twee nachten komt mij niet zo uit
Dustinlover
Geplaatst: 13-04-14 22:53
als er meteen nieuwe druppels komen zal het niet zolang meer duren neem ik aan.. Naja hoop ik voor je
Ik ga nog eens even kijken. Staleigenaresse heeft niets meer laten weten bij de laatste voerbeurt (23:30) en het alarm is nog niet afgegaan. Stiekem denk ik dat ze nog wel een dagje of 4 gaat wachten. Maar wie weet...
Ik hoop voor je op een duo bevalling. Lekker handig inderdaad