C2012, jemig wat een ellende zeg! Hoe is de merrie nu? Ontzettend balen, bah. Sterkte er mee.
Verder een hele hoop dames op knappen zie ik! Dat wordt een babyboom
Dit is Volante haar favo bezigheid.... Hier ging ze nog netjes aan de zijkant er weer onderuit. Meestal kruipt ze er van de zijkant onder, en gaat dan tussen de achterbenen (onder de staart) door.... Arme Mella
merrie heft ook heel droog gewoon haar been op zonder te stoppen met grazen he.
geshahquille
Geplaatst: 13-04-14 18:13
Haha dl dat ziet er ontspannen uit. Echt Ayasha weeen? Karin het veulen zakt waarschijnlijk lijkt ze daarom dunner. Jee tammie 320 dagen is fijn als die gehaalt zijn. Crazy wat vermoeiend ook al omdat je geen dekdatum had toch? Mooi ventje Tino. DM ze is echt zwaar! Yellomofoon ik weet niks van een slijmprop nooit gezien bij onze paarden.
Ja je bent een tinker of niet he, hahaha. Votje (dat is dr roepnaam, zusjes waren Dotje en Vetje dus tja... ) doet dit echt 3600x per dag dus Mel is t nu wel gewend
Wat een leuk filmpje martinev! Heerlijk als ze weer op het land kunnen! De veulens zijn direct wakker geschud haha
Donna ziet er goed uit zeg! Ik zou denken dat ze al verder is, wat een buik al voor 301 dagen!
Ayasha, dat kan niet lang meer duren! Succes! Ik hoop dat ze gauw begint!
Haha, DL, je hebt een buiken foto en uier foto van 2 merrie's in 1 foto! Heerlijk, van die ontspannen paarden, ofja, pony's
Wat ziet Volante er goed uit CP112! Beentjes worden al rechter en wat een brok van een meid is het toch!
Gesha, daar mag je meer foto's van plaatsen!
En hierbij de Foxy-update, vandaag 323 dagen, dus ze mag, maar hoeft nog niet.. Hoewel mevrouw nu echt haar tijd neemt, ziet er niet naar uit dat ze op 'mijn' datum het veulen gaat afleveren... (ik had vanaf het begin van de dracht het idee dat het 20/21 april geboren zou worden, een palomino hengstje.. maar als ik dat dan ook mis heb vind ik het niet erg )
Nog altijd redelijk bescheiden buik en uier
carola
Geplaatst: 13-04-14 20:16
Dag 326: we hebben een inieminie-kegeltje! Ik denk dat ik vanavond maar voor het eerst het birth alarm om ga doen.
Casca: mooie buik al, ben echt zeer benieuwd wat het gaat worden!
Carola en joyce/nicole ben benieuwd
DMHorses
Geplaatst: 13-04-14 21:40
Leuk zeg die veulenfoto's, beentjes trekken al een beetje bij he! En Jhadora is echt een knappe dame hoor gelske!
Zie dat een aantal merries het weer spannend maken! Hopelijk morgen weer nieuwe baby's erbij.
Mijn dame is niet veel veranderd, behalve dat ze zich echt heel vreemd gedraagt. Ik ging vanavond mijn ruin nog even rijden en zadel en hem altijd bij haar box op, dat ik hem er neer zette begin ze ineens te hinniken en even later stond ze te staartwiepen te schreeuwen en begon ze te slaan en raakte ze helemaal over haar toeren. Ik heb hem toen maar snel weggehaald en aan andere box vast gezet, maar ze bleef maar zo raar doen, ook toen ik later snel iets moest pakken en mijn ruin buiten om het hoekje stond. Ze wil hem echt niet in haar buurt hebben terwijl ze al jaren samen staan en ook vandaag gewoon samen buiten hebben gestaan. Ik vind haar verder nog niet klaar maar ga voor zekerheid maar in de caravan slapen, wie weet verrast ze ons toch vannacht.
ff van de schrik aan het bekomen hier,ik woon eigenlijk vrij direct achter een treinspoor. der zit alleen een voetbalveld en een rij huizen tussen,net hoorde we ineens getoeter en toen een klap en veel onaangename herrie.
is er iemand geschept door de trein,kon de trein zien staan...hulpdiensten waren er nog niet maar we konden er beter niet bij komen werd gezegd (niet dat ik daar zoveel behoefte aan heb ook). kan dus zeggen dat er iemand niet meer in 1 geheel verwijderd word. geen idee wie het is,hopelijk niet iemand die ik ken.
het is wel inmiddels bekend dat het om zelfmoord ging.
trein staat er nog en is net geevacueerd,ze zijn nu voorlopig wel even bezig met opruimen en schoonmaken.
Zo griezelig inowa zou inderdaad ook niet te dicht bij gaan! Het idee alleen al... Brr. Vind het trouwens ook een egoïstische dood om daar zoveel onbekende, onschuldige mensen mee te traumatiseren. Maar dat ter zijde....
Bedankt iedereen. Veel succes met waken. Ze houden het wel spannend hier.
Leuke veulens komen er voorbij. Fijn dat ze het zo goed doen!
Het zou kunnen hoor, SA. Ben er grotendeels over en ga zelf niet meer zoeken waarom het nu juist moest fout gaan. Feit dat hij niet goed lag, maakte het er ook niet gemakkelijker op natuurlijk. Dierenarts is deze morgen geweest en was heel tevreden over mijn merrie. Ze heeft geen koorts gemaakt en het zag er allemaal goed uit. Ze gaf me zelfs groen licht om vanaf de tweede cyclus na de veulenhengstigheid opnieuw te proberen als de merrie geen vocht zou aanmaken. Dan moet ik een jaar wachten. Uiteraard gaat het herstel voor en luister ik naar wat de dierenarts zegt.
Ze zei wel nog dat de andere dierenarts, die 40 jaren ervaring heeft, enkel nog maar zoiets meegemaakt heeft met een boerenpaard, maar nog nooit met zo een rijpaard. Zelfs hij vond het uitzonderlijk. Hij vertelde me toen zelf dat als ze in de kliniek gestaan zou hebben, de kans nog vrij klein was dat hij levend ter wereld zou gekomen zijn. Dus ik heb er eerlijk gezegd mijn rust wel een beetje in gevonden.