Veulen ligt onder dekentje en warmte lamp, mama heeft net een prikje gehad en veulen doen ze nu iets mee. Heeft wel al een paar keer wat te drinken gehad in een flesje.
Nadesh
Merrie is écht niet begaan met het veulen.. En ik wordt nog steeds misselijk als ik dat hoofdje van dat veulen zie spartelen. Ik hoop dat als ik morgenvroeg kijk het veulentje aan de beterende hand is
nee de oudere dame heeft dat zelf gedaan die kwam met een mond vol injectiespuiten binnen lopen. De da kijkt dus wel mee met de cam. kennelijk hebben ze zelf veel middelen daar.
Veulen is nu weer wat wiebeliger maar net een hele tijd rustig liggen slapen. En de merrie heeft net samen met de jongste vrouw in een hoekje het veulen zitten besnuffelen en zo.
Laatst bijgewerkt door karuna op 06-04-11 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Ah die cam is wel beter Ik vind dat het veulentje leuk getekend is hopen dat ze overleeft Mams snuffelde weer even. Veulentje houd wel zelf haar hoofd omhoog volgens mij.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-04-11 22:13
Hee het is nu een stuk donkerder in de stal en veulen lijkt minder te schokken met het hoofd nu. Zou licht zeer doen of zo? Ach gossie hij kan niet tegen kietelen onder zijn voetje als mama snuffelt.
Laatst bijgewerkt door karuna op 06-04-11 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 06-04-11 22:13
hij wiebelt aardig.. en hij is moe... licht is uit