Even op kantoor gauw kijken of er al nieuws van Onley is....... maar nee. Misschien waren de dropjes toch nog opgelost en is ze daar mee bezig geweest? Mooie foto van Peeps met mooi gangwerk. Inowa, sterkte met je kleine neefje. Wat krijgt zo'n klein manneke al veel te verduren!
onley
Geplaatst: 06-01-11 12:23
pff ik ben brak wat een duf wijf
ik ga een uur later weer kijken om 05.00 uur weer alles rustig en niks aan de hand madam stond te slapen nou ja ik me op de bank gelegd om 08.00 uur te kunnen voeren en helaas nog steeds niks ik ga nu even werken en ben behoorlijk brak maar goed vanavond en vandaag nieuwe kansen
ik ga nu weer even kijken en rij gelijk door naar me werk ben om 12.30 uur weer terug
en uhm nee ik heb geen dropjes water gehad gisteren op 1 nipje na dus hahaha
Ik ga niet waken, tenminste, Azra krijgt een halsteralarm om en een camera erbij. Mijn slaapkamer ligt op de beneden verdieping en denk 20 meter van de stallen af.
Ze staan niet thuis, het is 7min met de auto voor mij. En vanaf m'n werk is het ca 22 minuten.
Daar waar ze staan zijn meestal wel thuis. Maargoed, ze zullen maar net gaan bevallen als er niemand is.
Vorige keer was de dochter nog bezig met haar paard om ca20.00 en ging m'n pony wel gewoon beginnen. We stonden er met een man of 10 omheen, en ze vond het helemaal niet erg.
Psydoxy
Geplaatst: 06-01-11 13:09
Laat ik me ook maar weer eens melden.... ben wel een stille meelezer
Als eerste nog de allerbeste wensen en dat er veel gezonde veulentjes geboren mogen worden dit jaar!
Zo te horen schiet 't bij de meeste al op. Met de Tita gaat 't niet zo heel goed. Ze heeft een onverklaarbaar dik achterbeen. Niet warm, alleen gezwollen. Ze loopt ook niet kreupel en gaat er goed op staan. Heel vreemd allemaal.
Tot overmaat van ramp is ze gisteren ook nog eens op d'r neus gegaan toen ze de stal uitliep. Struikelde over d'r eigen benen of zo. Arm veulentje, heb 't echt met ze te doen.
Tegen de tijd dat ie eruit komt is 't al juli. Zet ik wel m'n tentje wel in de wei om te waken, 'bevallingkamperen' heet zoiets
Ik waak ook ouderwets alleen dan lekker binnen via de cam Haha.. Bij Paulien kan ik wel op stal zitten, stal groot en die bevalt binnen een uur.
Apart he..Sommige merrie's willen juist dat je er bij bent. Althans had vorig jaar 3 maidens en jaar daarvoor met Indira.. En die begonnen pas toen ik de stal open trok.. Geeft wel ff een speciaal momentje.
Hier ook stal aan huis , kijk vanuit het raam in de kraamstal heb ook nog bewakingscamera's aanstaan voor als ik boven lig + ustream zodat er nog mensen kunnen meekijken (hè Joto )
Onley, is haar buik nu echt in een punt? Zo niet, dan duurt het nog wel even hoor. En die kling kan ook steeds blijven veranderen, daar is niet veel aan te zien.
@cynthia82, peeps is inderdaad ook mooi donker, zomers wel wat lichter maar dat is logisch
Onley, ze houd je wel in spanning zeg, ben heel erg beneiuwd.
veel een alarm of camera, hier gewoon waken. Want peeps slaapt languit en plat, soms zelfs op rug, gekke knol
Bak was weer begaanbaar dus peeps een kwartiertje aan de pessoa gehad en daarna nog lekker zonder zadeltje een rondje naar buiten gegaan, ef lekker gereden. Ze was errrug braaf
onley
Geplaatst: 06-01-11 13:32
volgens mij gaat ze dit nog weken volhouden om mij te pesten of zo pfff Diane haar buik was nu weer rond van de week echt een punt buik
ik weet het ook niet meer
ik ga straks haar stal doen en dan kijk ik wel hoe ze is dit was gisteren vooraanzicht