Ik heb enorme spierpijn zeg. Jee, kon gisteren bijna niet meer lopen. Hi hi, tijdje niet gereden en nu ineens weer voluit, maar ik klaag niet hoor, heerlijk om toch lekker te kunnen rijden. Donderdag ook even lessen met dit paard, kunnen we beide wel gebruiken.
Met mijn meiden gaat het heerlijk, het been van Jus lijkt echt minder dik te worden. Heb wel even mijn zusje laten kijken want ik wil het natuurlijk graag minder dik zien, maar ook zij zei dat het echt minder dik aan het worden was. Dus wel super, hopelijk duurt het toch niet zo lang als DA verwacht, maar we wachten het gewoon rustig af he.
Verder geen nieuws van mijn kant, zit weer op mijn werk en het is echt tijd voor ander werk, heb er gewoon niet echt zin meer in
PJ, je bent niet de enigste met spierpijn! Ik loop hier ook rond als een oud wijf, als je het lopen mag noemen. Meer strompelen. En zere voeten, voorbrengen zonder mijn steunzolen was achteraf niet echt een succes.
Hi hi, ik merk het wel hoor. Ze gooit vast niet zo hoog op als deze meneer die ik nu rij. Echt heel erg wennen joh en moeilijk te zitten ook pfoe. Hoe groot is Mon eigenlijk, heb ik trapje nodig? Bij deze wel, is geloof ik iets van 1.74, hele klim in ieder geval
1.68 is monnie en kijk uit met wat je zegt hoor, want mon gooit heel hoog op en heeft ruime draf dus als je door zit en je bent het niet gewent dan is het boem boem in de zadel haha!
Oh oh, dat wordt weer spierpijn dan zaterdag Nou kan de hele week het hoog opgooien oefenen op Ricardo Maar Cyppie is bij me, dus komt vast helemaal goed, als het niet meer lukt roep ik gewoon Cyppie helluppie mij
Ben bang van wel, maar wordt wel gezellig maar daar staat wel tegenover dat je spierpijn krijgt Cyppie helpt je wel hoor, die laat wel even zien dat die mannetje is haha!
Jaaaah lekker spierpijn, pijn is fijn!!! Ach als we maar lol hebben toch, dan wil ik komende week wel weer als een oud vrouwtje rondscharrelen hier hoor
Hi hi ja blijkbaar toch spieren, voel ze wel maar zie ze niet
Maar volgens mij is het echt al half 5 en heeft iemand aan de klokjes gezeten. Voortaan niet meer doen hoor. Zie je wel Jenny, zelfs kindertjes zijn in de war, hadden al lang thuis moeten zijn hoor
Moet je eens kleine katjes in huis hebben, dan klaag je niet meer over een vies vingertje meer op minder op het raam hoor Wat kunnen die een rotzooi trappen zeg. Gelukkig nog twee weekjes en dan mogen ze weg
@ ProudJustify ik moet er niet aan denken, Maar lekker hoor alle ramen open en deuren muziek hard aan zalig zoooo,n daggie. Als moet ik zeggen dat ik al moe wordt nu. Mis kindje toch ook wel weer was wel gezellig toen hij thuis was
@ jennyk nee ik vermaak mij wel hoor met de andy haha!