Mooney laat je het weten als je het getest hebt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chantalll schreef:Och och arme Pep ! Haha ze is echt HUGE ! Hoe zou dst toch komen dat sommeige pony's zo verschrikkelijk groot worden ? Meer vocht of iets ?
Caesar schreef:Chantalll schreef:Och och arme Pep ! Haha ze is echt HUGE ! Hoe zou dst toch komen dat sommeige pony's zo verschrikkelijk groot worden ? Meer vocht of iets ?
Misschien ook met het aantal veulentjes i.c.m. bespiering?
Mijn oudje is ook huge maar doet niets (nooit gedaan ook) en daar kun je ook geen zadel meer op leggen al zou je het willen zo onpraktisch is ze nu gebouwd.
het jonge spul draagt heel hoog. Die hebben vooral een ronde rug lijkt het. En de andere (3e keer) zie je amper wat aan en rijden we nog mee (half maart uitgerekend) en dat gaat nog snel zat
Chantalll schreef:Schimp mijn iets oudere Welsh-B merrie is na 6 veulens op rij nog steeds niet PepperFormaat ... het lijkt haast wel iets voor die A-tjes haha. Schimp is nu gust alhoewel de geeone mens zou zeggen dat ze hoogdrachtig zou moeten wezen en ze krijgt vehalve voordroog ... helemaal niks. Maar echt Pepper en die van Caesar ? Geloof ik die springen de pan uit hahaha
Die zijn even breed als ze nijna hoog zijn haha.
inowa schreef:Is mennen niet wat voor hem pretty?
Ik heb wel jaren gereden maar nu gestopt sinds een paar jaar.
Mennen vind ik wat leuker.