Zo, daar ga ik weer, 12 pagina's 
Bedankt aan iedereen die me sterkte heeft gewenst voor 4 december, lief 
Een veulen hóren schoppen??? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord! Wist niet dat dat kon.
Venthe, hoe is het gegaan met je scriptie inleveren?
Neon, wat fijn dat Opaatje er weer helemaal bovenop is gekomen! Coole foto van hem van 20 jaar geleden! Heel ander paard zo
Hij is zeker een goede veulenoppasser.
Angelpam, wat heeft Fien een bol pensie zeg 
Floor heeft ook echt een zwangere buik, EF. Leuk om te zien, zeg!
Jeetje, AZ, wat is Aziza dik zeg!
Wat een mooi halstertje heb je gekregen, Venthe, superlief!
inowa schreef:Bij mijn vriend zit ik letterlijk op het duitse telefoon netwerk als ik in de woonkamer sta,de keuken is weer nederlands netwerk.
Zit daar pal aan de grens en dat netwerk verspringt wel eens.
Bizar!
Ik vraag me al een hele tijd iets af en misschien weet jij wel het antwoord: Hoe werkt het als je zo dichtbij de grens woont dat het netwerk af en toe verspringt? Moet je dan extra kosten betalen, omdat je af en toe op een buitenlands netwerk zit?
Wings_love schreef:Hahaha als ik lees waar jullie allemaal wonen, dan woon ik ten opzichte van jullie ook echt in een uithoek. Laten we zeggen.. Randstad Zuid Holland

Gezellig! Daar woon ik ook 
EF, de kosten die jij noemt zijn hetzelfde als hier. Hoewel we hier de € 170,- voor een doe-het-zelf-stal niet eens redden.
L_isanne schreef:Jeetje wat een stalgeld zag ik voorbij komen! Hier betaal ik €175,- per maand inclusief alles. Buiten/binnen zetten, stal uitmesten en voeren. Binnen wasplaats met warmtelampen en warm water. Longeercirkel bij stal. Op 500 meter afstand twee gedraineerde buitenbakken (20x60) & (35 x 55) en een binnenbak van 25x45. En een springtuin in de zomer. Weliswaar zijn de bakken van de vereniging waar ik lid Ben maar paardjes staan dus vlakbij! Gezellige kleine stal met 3 paarden en 2 pony's. Helemaal perfect!

WTF??
Dat is écht heel weinig!!!
Ooooooooooo Aniek, wat is die eerste foto schattig!! 
Op deze foto's zie ik ook niet heel veel verschil meer tussen Roos en Lies. Ligt dat aan de foto's?
Sunny is echt heel schattig met al dat pluis en die bolle buik, Booster 
Neon, waar is Rose dr buik???
Bij Dais komt de smid ook ongeveer om de 10 weken. Ik bel hem als het nodig is. Hij is afgelopen vrijdag geweest en Dais heeft nu andere ijzers. Ik ga hem morgen even bellen om te vragen wat voor functie deze dingen hebben. Haar achterijzers hebben namelijk aan de buitentak een extra stukje (van 1 cm ongeveer) dat naar buiten toe (dus bij haar rechtervoet naar de rechterzijkant) uitsteekt.
Zelf denk ik dat het voor meer stabiliteit en groter draagvlak is, aangezien ze wat last heeft van haar lijf natuurlijk, maar ik ga het hem morgen vragen.
Wat is Cas toch een knappe vent hè?
Als ik een merrie was geweest 
Gecondoleerd met je oma, CL. In ieder geval toch fijn dat je erbij hebt kunnen zijn toen ze ging en nog afscheid van haar hebt kunnen nemen.
Ik heb Dais nog nooit geholpen. Ik sta erbij en kijk, zolang het goed gaat doe ik niets. Het enige dat ik doe is het vlies van de neus trekken. De rest mogen ze zelf doen. Ik ga ook het veulen niet afdrogen ofzo. TiSento heb ik wel geholpen met gaan staan en het uier zoeken, want dat snapte hij echt niet 
Hij viel constant om en melk zocht hij aan de wanden van de box.
Fiore was veel feller. Die ging staan, lopen, drinken en klaar. Geen enkele keer gevallen of zelfs maar gewankeld en ze wist ook meteen waar ze melk kon vinden. Verschil in mannen en vrouwen denk ik. Fi had wél de gebruiksaanwijzing gelezen 
Wat een leuke beessies, RX 
Kappie, jouw verhaal lees ik zo na het eten even.
Dais dr stal is ook natter dan wanneer ze niet drachtig is en ze is minder schoon op haar box.
Jeetje Inowa!! dat is niet normaal!
Daisy is vandaag 192 dagen. Nog maar heel eventjes tot dag 200
Van de achterkant en voorkant zie je nog steeds niets. Wel merkte ik vrijdag en zaterdag dat ze haar hooi niet in één keer op at, maar een klein beetje liet liggen, wat ze dan later alsnog op eet. Ik weet niet meer wanneer dat bij Ti en Fi begon.