als het maar een klein schaafwondje is hoef je er niet perse iets op te doen,zorg wel dat het schoon blijft. er is maar 1 oplossing om dat bijten tegen te gaan en dat zal rose zelf moeten oplossen.
op den duur is ze het zat en dan krijgt hij een keertje gigantisch op zijn flikker en waarschijnlijk doet hij het dan nooit meer..
naja gisteren had ze hem flink laten schrikken, die kleine draak wilde uit haar voerbak eten, no way dat ze dat toe liet ik denk ze trekt dadelijk heel zijn ininimini maantjes uit zijn lijf ;+
dat komt vanzelf wel hoor,ze is nu waarschijnlijk nog wel wat voorzichtig met hem maar straks als hij 1 of 2 maanden ofzo is dan zal ze waarschijnlijk wel wat harder zijn in haar aanpak.
maarre....we hebben al een tijdje geen foto,s van hem gezien...!
Kyra mag nu ook nog alles flikken maar zal dalijk ook wel minder worden, ze bokt echt vaak tegen peeps aan de etter.
Ben benieuwd naar fotos van gentle man, hij zxal vast al veel gegroeid zijn.
Kyra met geboorte gemeten op 95 cm en vandaag op 99 cm, ze groeit goed. Voetjes weer opgetild, geborsteld, gesprayt met water en aan halstertje achter mams aangelopen, afentoe snapte ze het nog niet helemaal maar we zijn zeer tevreden met kyra ze is erg makkelijk vind ik.
essiesilly
Geplaatst: 04-04-11 18:08
3 lammen 1 heeele leuk bonte ooi, en bij het andere schaap 2 gewone witte een ram en een ooi
Nog niks bij Mendy, wel een schoppend veulen, maar 0 uier. Maidens....
KootMiraDrum
Geplaatst: 04-04-11 18:19
inowa schreef:
grrrrmmmm,word hier echt zooooo moedeloos van.....
Waarvan?
Eilinora
Geplaatst: 04-04-11 18:22
ach,wil al jarenlang niks anders dan echte proffecionele foto,s van winoa hebben. nu had ik me aangemeld bij een fotograven meeting om met winoa model te staan,dan komen er 18 fotograven van bokt die je pony op de foto zetten. je betaald zelf 3 euro en dan krijg je alle gelukte foto,s van alle fotograven.
nu ben ik dus uitgekozen en ik dus heel erg blij maar nu heb ik ineens geen vervoer meer!!
telkens als er iets leuks is dan komt er weer wat tussen of dan lukt het ineens niet en daar baal ik zoooo erg van. het lijkt soms alsof het me niet gegund word om leuke dingen te hebben/doen...
Hier toch een strakker uier met een klein beetje hars en slappe banden! Veulen zal er tegen het eind van deze week wel zijn. Zal zo even foto's uploaden.
Dan gaan we gewoon voor de lammies!!! Gefeliciteerd Essie!!!
Vind het hier op stal ook altijd zo gezellig, kom je aan, hoor je al die lammies blaten.
Sjol doet het op haar Sjols, rustig aan, geen verandering.
shirleypony
Geplaatst: 04-04-11 19:45
gefeliciteerd met de lammetjes en mijlpalen.
hier weinig te melden. ik heb een uierfoto van witteke gemaakt gisteren, die heeft het meeste uier. maar ja, zoals jullie zien is het nog niks. al had ik het idee dat ze vandaag toch voller was. vandaag zijn ze 321 dagen.