Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
uletje schreef:Amandake dat begint ergens op te lijken! Ik ben er jaloers op, de uiers van mijn merrie lijken daar bij lange na niet op!
@ Velvet1: Het vosje is een Uphill en de bruine een Briljant (v. Uphill) en ik heb nog een Uphill op komst maar die laat nog even op zich wachten.. (saai he??)
Maseike schreef:@ desillies: Gefeliciteerd met je veulen, en wat een stoere naam.
Zag nog een merrie met een dikke toeter, en veulens in de wei aan het spelen.
@ Gem ligt natuurlijk ook aan de prijsklasse he.
desillies schreef:Ik vind Captain Shakespear erg leuk en stoer maar je spreekt het zo moeilijk uit en het is lastig af te korten, dus vandaar de ommezwaai.
Iedereen hartelijk bedankt voor de felicitaties, echt leuk om te lezen!
gem schreef:desillies schreef:Ik vind Captain Shakespear erg leuk en stoer maar je spreekt het zo moeilijk uit en het is lastig af te korten, dus vandaar de ommezwaai.
Iedereen hartelijk bedankt voor de felicitaties, echt leuk om te lezen!
Ik ken een Engels meisje met de naam Cathy Shakespeare (geen familie van) en die wordt afgekort altijd Shakey genoemd.
IvysToeter schreef:effe snel een vraagje tussendoor:
Is het 'normaal' dat een veulen van 8 weken oud al met een stijf pieletje een ander paardje bespringt?
Ik weet natuurlijk niet of Rafiki het de hele dag doet.
maar als ik erbij ben doet hij het heel erg veel.
hij bespringt wobbe echt van achteren, inclusief stijf pieletje en hinnik geluidjes erbij