katrienh schreef:Gefeliciteerd !!!
Vienna heeft harsdruppels. Volgens foalcam.nl zit ze nu op 316d.
Ben benieuwd =)
Dat is wel vroeg dan!! Wanneer is de laatste inseminatie datum??
EN VERGETEN JULLIE HET SCHRIKKELJAAR NIET?????????
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ben benieuwd =)
Ben benieuwd =)
potverdikkie schreef:Dat is wel vroeg dan!! Wanneer is de laatste inseminatie datum??
jessje schreef:Spannend Kien! Ik hoop dat ze het toch nog even binnen kan houden
Bij 'n vriendin van mij is deze week ook een veulentje 3 weken te vroeg geboren, nog wat klein en fijn maar gelukkig alles in orde... Ben wel echt blij voor haar dat dit goed gegaan is, twee weken geleden is ze haar beste merrie verloren toen die bij het scannen een darmperforatie heeft opgelopen, erg triest, maar hoort bij de risico's helaas.
cindybijl schreef:hhi PVD zet gewoon je telefoonnummer hier neer!
Sjintoo schreef:Djeezes bij het scannen een darmperforatie? Hoe kan zoiets in hemelsnaam gebeuren? Wist helemaal niet dat dat kon?
Sjintoo schreef:Djeezes bij het scannen een darmperforatie? Hoe kan zoiets in hemelsnaam gebeuren? Wist helemaal niet dat dat kon?
cindybijl schreef:mijn droom is uitgekomen!!!!!!!!!! vanacht is er een prachtig merrieveulen geboren alles is goed gegaan,nageboorte kwam er goed af ravita is een voorbeeldige moeder!! fotoos en naam volgen vanavond! sorry dat jullie zo lang moesten wachten maar ben op stal en heb geen internet nu ook via tel van vriendlief pvd: heel erg bedankt!toppie