Denk dat het niet meer zo druk is bij KWPN nu. Veulen van mijn schoonzusje
is van 18 mei en moet nog steeds geschetst en gechipt worden dus daar
gaat het niet echt snel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Muzefee schreef:
Citaat:Nomineren mag je wel vragen, stemmen niet !!!! anders word je gediskwalificeert
Nicole288 schreef:Valeria: Spannend joh! Wat moet je zingen maandag, een bekend nummer of iets van de band?
ik ga een nederlandstalig nummer vertolken van de musical fame!
leuk hoor 

Ze kunnen bijna niet wachten (anders ikke
)
Ik heb goed nieuws, we waren van plan om May en de veulens te verkopen en een andere merrie weer te kopen zodat ik kon rijden en er weer stalruimte beschikbaar was. Maar ik heb thuis een ideetje in de groep gegooid en we zijn het eens, May wordt verkocht en we houden de jongens aan
Ben er zo blij mee
(Of gewoon veel kwaliteit in ons handen
). Begon met een hengstveulen kleine maat, 1A premie. Toen merrieveulen kleine maat, 1A premie. Minimaat veulen (weet niet eens of het een hengst of merrie was
), 2B premie (dacht ik, kan ook 2A zijn). Toen 3-jaar en oudere merries met veulen, 1A premie en ster. Daarna merrieveulen grote maat, 1A premie. Nog een tweetal grote maat merries voorgebracht daarna, een 2A en een 2C premie. 4 keer moesten we naar de kampioenskeuring (waarvan 2 tegen elkaar moesten strijden), en genomineerd voor beste voorbrengers.
We hadden al zoveel...... De 3-jarige merrie deed het helaas niet goed genoeg, is een merrie die hoog scoort, maar net de schraal was helaas. Hopelijk volgend jaar beter, want het is er eentje die kampioen kan worden (en ook veulen en jeugd kampioen is geweest).
Volgens mij wordt hij later echt heel mooi onder het zadel, precies het type paard waar ik van hou
gelijk heb je!