Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat een mooie merrie ook die belle
Wat een mooie merrie ook die belle  

Ik had gistermorgen nog zitten kijken rond een uur of elf, ben er blijkbaar net te vroeg mee gestopt. Wel een leuk veulentje en een leuke reactie van de eigenaresse.
 Ik had gistermorgen nog zitten kijken rond een uur of elf, ben er blijkbaar net te vroeg mee gestopt. Wel een leuk veulentje en een leuke reactie van de eigenaresse.   

Maysie schreef:He iedereen ben ik ook weer eens
Dank je wel MamaS
edit: net het filmpje bekeken en wat een mooie duidelijke filmWat een mooie merrie ook die belle

en ook voor het filmpje...
  en ook voor het filmpje... 

Leuk dat jullie ons toch op de hoogte houden, mijn oog viel er weer gelijk op. Nog steeds mooi weer in Canada, althans op mijn plekje. Deze maand hoop ik toch nog geen sneeuw te hebben, dan is er alweer 1 maand van de winter af.
 Leuk dat jullie ons toch op de hoogte houden, mijn oog viel er weer gelijk op. Nog steeds mooi weer in Canada, althans op mijn plekje. Deze maand hoop ik toch nog geen sneeuw te hebben, dan is er alweer 1 maand van de winter af.