Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mazzel-meid schreef:Jeetje een ware babyboom vannacht!!! Gefeliciteerd allemaal![]()
Darlah net iets te vroeg met d'r hengst![]()
![]()
frenia & KMD: hoe doen jullie dat met het halstertje. Kenyi heeft woensdagavond z'n halster omgekregen (gewoon vastgepakt, bij hoofd en staart) maar ik krijg zelf niet steeds dat halster om en weer af, want hij komt gewoon echt niet. Pakken jullie het veulen dan gewoon telkens weer vast? Want ben bang dat ie me dan helemaaal eng vindt
Pauk schreef:Mag ik even zeggen dat ik er helemaal geen @##@%% meer van snap![]()
Ik had de oude eigenaar gemaild.. Met hoop dat hij me ongeveer hetzelfde zou vertellen en dat is dus goed zou zitten... Krijg ik een compleet ander verhaal
Ineens is ze pas uitgeteld einde van de maand.. Terwijl hij me eerst vertelde dat ze altijd te vroeg kwam..
Hij denkt dat het veulen misschien is gaan draaien, zou kunnen.. Maar dan zou ze denk nog onrustiger moeten zijn geweest..
Meestal geeft ze Hars geeft hij aan, terwijl hij me eerder verteld dat hars of kegelen niet van toepassing is..
Hij vond haar uier nog niet vol genoeg, dr spenen moesten nog vollopen...
Daarna moet ik me er niet op vastpinnen want het zou wel is anders kunnen zijn..
Nu weet ik het toch nog niet?
petraaken schreef:Eh Whiz ik denk niet dat die merrie gaat wachten tot na 12u vannacht hoor. Als ik die uier zo bezie krijg je in de eerste uren denk ik een veulen.
Citaat:Maart:
25: Meavey - June
April:
2: Saffier - Gerina
6: Whiz - Lady
8: amandakè – Iris
11: Mazzel-meid – Shakyra
12: MarijeR – Kyra
12: Saffier - Merina
14: Nicole288 – Palona
14: Dreeke – Vinga
15: pretty – Pretty Woman
17: frenia - Tinkerbell
21: petraaken - Ramona
22: Melina – Saké
22: fique – Magnifique
22: Hollybollie – Holly
24: MarijeR – Violet
24: DMhorses - Soleda
25: amandakè – Amanda
25: regine - Capriola
26: Pauk – Alonna
27: regina – Regina
27: dees_daan - Riverna
27: hiboune - Hiba
28: MarijeR – Fleur
30: JennyK – Sjanty
30: CarpeDiem - Kymberly
Djesseka schreef:@ Meavey: Al veranderingen bij June?
Meavey schreef:En als het halster om en af gaat, flink kriebelen als laatste.
June dag 353...
stef schreef:idd echt een babyboomGefeliciteerd allemaal!!!
Ik zit een beetje in dubio, heb niet het gevoel dat jamaica uit gaat dragen. Zijn verder niet eens zozeer tekenen voor, maar gewoon een voorgevoel..
Wanneer gaan jullie waken? Ik bedoel, ik ken genoeg merries die 0 kegelen.
En tja, aangezien ze niet aan huis staat... (ik mag wel in de caravan)