Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Vulina: Rivanna 346 dagen MarryAnneR: Phoebe 341 dagen Cp112: SD Charisma / Cherry 337 dagen Cp112: Mary Elizabeth / Lizzie 332 dagen Icecrystal: Yinthe 331 dagen Wennie19: ehnlay 326 dagen Ennasil92: Liedewij 325 dagen mirjamalvaro: Chablis de jeu 325 dagen Stal_HD: HD Tiz Dark Lady Gaya 310 dagen Moner: fayette 307 dagen
Zo wat gaat het hier ineens hard. Even een dagje wat minder op bokt en gelijk een aantal veulens geboren. Gefeliciteerd iedereen met jullie aanwinsten.
Gefeliciteerd! Lekker opvallend met die grote bles
Kaplaars
Geplaatst: 22-06-21 08:44
Gefeliciteerd allemaal!!!
In mijn omgeving zijn toevallig twee prematuren veulens geboren bij verschillende merries. Zo klein dat ze met hun nog nog niet bij de onderkant buik van de merrie komen. Trekken die veulens nog bij of blijven die vaak klein?
Eerste keer moeten melken en met fles. Toen helaas 2x praam op moeten doen bij de merrie om veulen erbij te krijgen. Nu mag hij gewoon drinken dus super blij mee!!