Al op weg naar een uier!

Mierela ligt altijd heerlijk uitgebreid te pitten

En dit was Lillyfee 2 dagen terug!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicole schreef:Ik ga zo weer heen, ben 2 dagen niet geweest omdat ik voor werk weg was. Ik ben al foto's aan terug zoeken van lillyfee die periode wanneer ze begon met een uier aanmaken. Lillyrose kwam vorig jaar wel 2 weken ook te vroeg maar dan nog moet ze nog even wachten. Deze week komt ze thuis is stuk beter dan heb ik alles onder de camera maar ze moeten dat waterbakje nog maken
tanjaatjuhh schreef:Nicole even temperaturen voor de zekerheid. Hoe zijn haar banden verder? Als alles vast zit zou ik me nog niet veel zorgen gaan maken.
Vulina schreef:tanjaatjuhh schreef:Nicole even temperaturen voor de zekerheid. Hoe zijn haar banden verder? Als alles vast zit zou ik me nog niet veel zorgen gaan maken.
Placentitus heeft niks met temperatuur en banden te maken. Een uier als dit met dit aantal dagen dracht geeft reden tot waakzaamheid, en zelf zou ik kiezen voor een extra veearts check.
pretty schreef:Als ik het goed bekijk is het uier wel kleiner dat hetgeen we eerst zagen op de foto's?
Een beetje uiervorming mag wel maar het moet echt nog geen volwaardig uier zijn. Mijne zitten namelijk even ver en beginnen nu een béétje te veranderen qua uier.
Cioccolato schreef:Kan je vraag niet beantwoorden. Hoorde wel bij onze dekking dat er veel miskramen en redbags waren vorig jaar.. zal ook wel deel media zijn. Maar ze vonden het steeds meer worden..