Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pretty schreef:Marit ze ziet er stralend uit.
Grappige Spook met de dikke buik.![]()
Ice wilt niet bevallen,nou let maar op wanneer het zometeen weer warmer wordt!
Die hekkens vind ik er eerlijk gezegd ook een beetje eng uitzien. Hier zorgen we dat er geen spleten zijn onder de deuren. De deuren zijn ook hoog genoeg maar de echte die hards krijgen er altijd hun hoeven over als ze zouden willen. Behalve van de grootste boxen.
Ze staan daar wel lekker ruim Kabayo!
Goed zo Setteli! Komt helemaal in orde. Van Karin gaat het ook af en aan maar zolang het niet doorgroeit of hard is... Het hoort bij hun denk ik dan maar.
Vervelend Cesaer,kon je weer gaan mesten..
Chantall ze staat daar zalig in die box.
Vandaag is Karin 280 dagen. Schiet lekker op.Vorig jaar bevallen op 327 dagen van een hengstje.
De dracht ervoor op 322 dagen van een merrietje. Dusss...Please Karin niet langer dan 322 dagen dragen.![]()
Ik dénk trouwens een merrieveulen. Maar dit veulen is ook van een andere hengst,die wel al veel merrieveulens gemaakt heeft. Cas heeft dat hier nog niet bewezen dat hij dat kan.(ik doe echt een vreugdedansje voor de stal als er hier een merrieveulen komt van Cas
)
mooney schreef:Hinte nog een smartphone over? Ik ga proberen om een smartphone te gebruiken als geboorte alarm. Het is nog even testen of het ook echt werkt maar in theorie zou dat moeten kunnen.
Kabayo schreef:Lady heeft genoeg ruimte
Met haar mama
[ [url=m/5daXXQ.png]Afbeelding[/url] ]
En nu
[ [url=m/c8xzAT.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooney schreef:@hinte: dit is een beetje het idee: http://www.horsetalk.co.nz/2016/03/28/f ... z4WnxCNtNT
Icecrystal schreef:Wat een heerlijk ruime stallen hebben jullie allemaal!
Ice staat in een 3.5 x 3.70 box. Ik vind dat ook wel erg fijn.
Ice & uier vandaag op dag 344![]()
[ [url=m/ZQrKn0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZrHXJw.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de camera loopt weer;
https://youtu.be/GcAGUj0ftWQ
Alexandra__ schreef:mooney schreef:Hinte nog een smartphone over? Ik ga proberen om een smartphone te gebruiken als geboorte alarm. Het is nog even testen of het ook echt werkt maar in theorie zou dat moeten kunnen.
Hoe werkt dit?
Ik las ook iets over stallen. Mijn merrie bevalt gewoon bij ons thuis (is de bedoeling) in een 3,5 bij 4m stal. Zou dat moeten kunnen? Ze is 1.62..
pretty schreef:Marit ze ziet er stralend uit.
Grappige Spook met de dikke buik.![]()
Ice wilt niet bevallen,nou let maar op wanneer het zometeen weer warmer wordt!
Die hekkens vind ik er eerlijk gezegd ook een beetje eng uitzien. Hier zorgen we dat er geen spleten zijn onder de deuren. De deuren zijn ook hoog genoeg maar de echte die hards krijgen er altijd hun hoeven over als ze zouden willen. Behalve van de grootste boxen.
Ze staan daar wel lekker ruim Kabayo!
Goed zo Setteli! Komt helemaal in orde. Van Karin gaat het ook af en aan maar zolang het niet doorgroeit of hard is... Het hoort bij hun denk ik dan maar.
Vervelend Cesaer,kon je weer gaan mesten..
Chantall ze staat daar zalig in die box.
Vandaag is Karin 280 dagen. Schiet lekker op.Vorig jaar bevallen op 327 dagen van een hengstje.
De dracht ervoor op 322 dagen van een merrietje. Dusss...Please Karin niet langer dan 322 dagen dragen.![]()
Ik dénk trouwens een merrieveulen. Maar dit veulen is ook van een andere hengst,die wel al veel merrieveulens gemaakt heeft. Cas heeft dat hier nog niet bewezen dat hij dat kan.(ik doe echt een vreugdedansje voor de stal als er hier een merrieveulen komt van Cas
)
mooney schreef:Hinte nog een smartphone over? Ik ga proberen om een smartphone te gebruiken als geboorte alarm. Het is nog even testen of het ook echt werkt maar in theorie zou dat moeten kunnen.
Esther28 schreef:mooney schreef:Hinte nog een smartphone over? Ik ga proberen om een smartphone te gebruiken als geboorte alarm. Het is nog even testen of het ook echt werkt maar in theorie zou dat moeten kunnen.
Dat heb ik ook en werkt prima. Heb de alfred app. Thuis getest en vd week neemt manlief de camera telefoon mee naar zn werk om te testen op afstand. Zorg wel dat je redelijk nieuwe camera hebt (samsung bijvoorbeeld niet ouder dan de s4 ivm pixel kwaliteit). Bij de action heb ik zo'n klein driepootje gekocht en die monteer ik incl powerbank aan de stal.