Of ik moet helpen, geen idee. Ik heb zoiets van dat zien we tegen die tijd wel. Wel ben ik van, de natuur regel het zelf wel, maar indien nodig een helpende hand.
Fotsy, mooie foto's
Hhahaha AniekR, die vermenigvuldigen zich snel zeg.
RX gefeliciteerd met het goedkeuren.
Mooie foto's weer van je kudde, heerlijk dik in het haar.
WL, bij Bo gaat dat ook af en aan, de ene dag vol met energie en de andere dag weer minder
Wings ziet er goed uit.
kappiegirl, jeetje wat een verhaal, blij te lezen dat het wel weer goed gaat. Maar nooit geweten dat kippenvoer zoveel ellende kon veroorzaken zeg!
De stress, pffff heftig!
Pretty, arme Cas

Stomme merrie's ook altijd
Fijn dat je nu geen twijfels meer hebt, en dat alles drachtig is
Tinnie, nu duimen dat je volgend jaar niet weer aan de papflessen zit.
Luna2006 ik zou een drachtige merrie ook niet op dieet zetten
KBK, ik merk aan Bo ook dat haar stal natter is dan eerder. Maar vind het wel lastig omdat ze hiervoor op vlas stond en nu weer op stro. Nu doe ik nog wel een laagje vlas eronder want het neemt gewoon veel beter vocht op. Is me nog niet opgevallen dat ze kleinere plasjes doet als anders. Wel gaat ze plassen zodra ze binnen staat, maar dan gaan ook echt de sluizen open.
Wel merk ik dat ze iets minder schoon is in haar box.
L_isanne, arme Baida. Ze kunnen er idd soms wel een paar daagjes last van hebben of aan moeten wennen.
LauLauu, lekker buikje heeft ze al zeg.
BianCatjee, gefeliciteerd met jullie mijlpaal
Cemlys, hij vind het duidelijk niet fijn alleen zonder de dames.
Kan hij ook niet naar binnen?
Met Bo gaat alles prima. Vandaag weer de plopjes gevoeld, blijft mooi!
Zien jullie bij jullie merrie's ook een duidelijke voorkeurskant van het veulen? Bij Bo ligt het toch het meest aan de linkerkant.