Jammer C2012 sterkte met het verlies en met je merrie!
DMHorses
Geplaatst: 12-04-14 16:19
Blijdschap en verdriet liggen in dit topic zo dicht bij elkaar... Hoop dat je merrie snel hersteld!
Hier onze dikke dame vandaag, sorry had haar niet gepoetst, maar rollen gaat dus schijnbaar nog prima Eerst samen met haar moeder. image by misssol, on Flickr
vandaag garcia in de wasstraat gehad en toen wat showtraining gedaan samen met ylvy. dat liep voor mij niet zo goed af...
was een het draven met Garcia alleen ging ze wel heel erg hard,dus ik wilde met 1 arm een pluk manen vastgrijpen om mee te liften af en toe. helaas dacht Garcia daar anders over,die trok haar hoofd en hals weg waardoor ik mijn evenwicht verloor en ook nog eens uitgleed. ging dus vol onderuit en werd nog een meter meegesleurd,Garcia stond toen meteen met de kop aan de grond gras te eten en mij kon je bij elkaar vegen zo erg moest ik lachen. even later bleek dat ik op mijn schouder/bovenarm geklapt was en dat deed toch wel behoorlijk zeer. bij de huisartsenpost bleek het een kneuzing te zijn van vermoedelijk de spier.
ik ben dus net als Garcia echt helemaal niet gracieus....
C2012 heel veel sterkte dat is de andere kant van het fokken heb het vorig jaar ook meegemaakt afschuwelijk . Je kijkt er 11 maaanden naar uit en in een klap is alles weg.
C2012 wat vreselijk, sterkte! Wordt ook altijd wel beetje angstig als ik dit soort dingen lees. Wordt de eerste keer dat er een veulentje bij ons geboren gaat worden dus extra spannend.
Paardjes123 mijn merrie was helemaal niet geënt. Is 24-5 uitgerekend en is afgelopen donderdag geënt en wordt ovet 3 weken weer geënt, dit op advies van de veearts
Jeetje c2012, wat een verschrikking! Met 5 man trekken... En dan nog een auto erbij. Mijn hemeltje... Wil inderdaad niet weten hoe jullie het hadden op dat moment, kan me er alleen maar een beetje een voorstelling van maken. Is het veulen tijdens de bevalling al overleden dan? Of komt dat puur door het trekken?
Even een vraagje, is ze nog gescand op latere maand? Of alleen drachtig gescand op de cyclus?