donderdag, veulens nageboorteprobleem! 6 4 nu merrie pijn hengst kleine kol grappig veulen merrie iets zwak komt goed te dicht tegen wand meer stro gebruiken 4 veulens veel wit
en zo gaat het maar door, daar moet ik concreet me op focussen om het een plek te geven. Dat ga ik nu doen
Ik had het via pb ook al gezegd, maar hier nog een keer: vind het erg lief dat je zo je best doet voor ons PVD, wordt iig door mij maar zeker ook door een hoop anderen gewaardeerd.
helaas komt het voor mij te laat, ze kleintjes zijn er al
Jodym
Geplaatst: 17-04-09 23:11
sokje87 schreef:
Ik had het via pb ook al gezegd, maar hier nog een keer: vind het erg lief dat je zo je best doet voor ons PVD, wordt iig door mij maar zeker ook door een hoop anderen gewaardeerd.
ja idd, vind het bovendien ook erg knap dat je dit kunt, en dat je het dan ook op interenet zet
Donderdag bevalt er een merrie met nageboorte problemen.
Er is echt nu een merrie bezig, ze heeft weeen en pijn, bevqlling moet nog verder doorzetten.
De hengst die vanacht geboren wordt heeft een kleine kol, is goud/donkerbruin met zwarte gloed om de ogen. Is een grappig dinkie!!
Vanacht worden er nog 3 veulens geboren, waarvan 1 veel wit heeft. ( toch blijft dit maar op 4 doorgehamerd worden, dus kan beteken dat er een valse melding van een geboorte is geweest )
Zo is het volgens mij goed, en dan moet ik gaan plaatsen wat bij wie hoort
peach2001
Geplaatst: 17-04-09 23:15
er ligt er nog 1 verstopt, kun je net nog een stukje van zien onder dotjes voorpoot
Wat gaaf dat dit zo mooi gaat SA! Wonderlijke beestjes af en toe die katten he? Zien er ook onwijs leuk uit qua kleuren.
Hi, mijn kat loopt ook met dikke buik hihi.
potverdikkie
Geplaatst: 17-04-09 23:18
marrlinde schreef:
helaas komt het voor mij te laat, ze kleintjes zijn er al
Hoe bedoel je?
Lisette1987
Geplaatst: 17-04-09 23:18
zo net even bij shinda geweest om hooi te voeren, meteen wat foto's gemaakt: er hangt niks meer aan haar uier, wel meer gevult en spenen meer uit elkaar: der kling, nog hetzelfde
Oke ben benieuwd Pvd Vind het super dat je dit voor ons over hebt! ,
Heb weinig vertrouwen in onze merrie, ze is het duidelijk zat, wou ook graag op stal, maar net toen we kwamen kijken bleven ze op de plek staan, normaal komt ze gelijk naar je toe.. Hangt weer niks aan het uier.. Hoop stiekem dat ze toch melk laat schieten straks.