Ik weet precies hoe je je voelt, hoeveel uur heb ik hier al gespendeerd....... Vanmorgen op de valreep er eentje gezien, maar dat is dan ook pas de 2e echte camerabevalling die bezig was terwijl IK aan de pc zit. En leverde me nog een knorrige chef op ook (ik kwam te laat, maar hij was dat gelukkig gauw vergeten, want het zonnetje zorgde voor veel klanten).
Ik ben trouwens zelf vanavond pas om 22.30u thuis. Maar ik geloof niet dat Spirit op zo'n christelijk tijdstip gaat bevallen. Die is meer van de 3 uur 's nachts.
he gelukkig ik heb niks gemist, ik moest even de paarden binnen halen een voeren. Dus ik ben klaar voor vandaag, kan dus lekker staren vanaaf naar de kyra en spirit en D.
Gem
Geplaatst: 19-03-09 20:57
Kyra moet mooi zijn voor het moment supreme (whenever it may be)
Marlijn: Nu druppen is vannacht veulenen? Spannend!
Ja en de tijden, als je nagaat dat het nu op de meeste cams tussen 12 en 2 uur smiddags is, is het eigenlijk bijzonder als je s avonds veulens geboren ziet worden
Gem
Geplaatst: 19-03-09 21:30
Nicole288 schreef:
Ha, lief broertje, de blokjes zijn weg bij Kyra
ja, kijkt wel fijner, maar beeld is nog wel "hakkerig" (je kunt ook niet alles hebben )
cam stond af en toe vast maar is gerepareerd en inderdaad is het beeld weer van normale kwaliteit.. Madame zondert zich van de paarden af maar komt niet echt van Orion af dus helemaal afzonderen kan niet.. Met poetsen heeft ze ook 3 keer proberen te slaan dus nu is het wel heel erg.. van mij mag het eruit, ik wordt dat sjago gedoe echt zat
aes_enna
Geplaatst: 19-03-09 22:16
Zijn er nog updates? ik heb zelf geen idee waar ik die zou moeten zoeken
spirit staat al aardig te trappelen ,gaat de geode kant op D is ook wat anders, wat weet ik nog niet. Kyra als je zo sago bent laat dan je beeb zien. kan je gaan genieten
als ze op mijn eerste zending van de ooievaar wacht kan ze lang wachten. Postduif is die verloren. Ik zit op mijn veulenstoel en voel aan mijn theewater dat het vanaaf gaat gebeuren