Ik ken deze merrie natuurlijk niet en weet niet hoe ze zich normaal gedraagt maar bij mijn merries is headbangen wel een duidelijk teken.Al heb ik er ook eentje staan die het standaard doet als ze ongeduldig is...
Ja weet niet ze loopt heel de tijd rondjes. Kleine beetjes poepen...Buikje trappen..En dat hoofd gooien....
Willen jullie ook even aan de bel trekken als jullie zoiets hebben van bel maar....Ben bang dat ik op een verkeerd moment bel ofzo
Ik herken nu wel echt de tekenen....Voorbij in het begin dat ik mee keek hele verbetering Veel geleerd!
Ja ze heeft in een halfuur 3/4 keer gemest. Rondjes lopen. Hoofd gooien....Buikje trappen..En veel schuren.........
Dr worden zelfs misschien schoenen gegeten als ze binnen een uur niet begint, laten we de schoenen maar heel laten en gewoon beginnen
Pauk schreef:Dr worden zelfs misschien schoenen gegeten als ze binnen een uur niet begint, laten we de schoenen maar heel laten en gewoon beginnen ik zou met een slipper beginnen, is lichter verteerbaar!