Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zamora schreef:mijn merrie heeft al 2 weken een vollere uier en is nu 1 week overtijd..
Haboshof, super dat jullie een veulen kunnen helpen en fijn dat het tot nu toe goed lijkt te gaan.
, maar te mager. Toen begon ik al te twijfelen, maar vanmorgen wist ik het zeker. Wonder stond bij het uier van Dana te bokken, briezen, stampen, duwen en alles wat je nog meer kunt doen als je klein bent. Het uier van Dana was zo goed als leeg Vanmiddag toch maar een emmer veulenmelk gehaald, dus nu gaan we hem voorlopig toch nog 2x daags bijvoeren en dat is prima te doen. Gelukkig assioceert hij mij niet met de fles, omdat hij de melk bij het uier krijgt aangeboden, wanneer hij daar zelf gaat drinken. De conditie van Dana is trouwens uitstekend en ze eet en drinkt ook goed.

Inderdaad.. Leuke foto's odique!
. Heb je ook weer een beetje rust
. traan_beauty schreef:Inderdaad.. Leuke foto's odique!
Hopen voor jouw dat het veulen er morgen uitfloept. Heb je ook weer een beetje rust
.
) Wel fijn dat je dan een monitor hebt! Als ik om het uur ga moet ik de wei in, dus dan breek je na een week zowat af..
Ze hebben zelfs nog trots hun oortjes naar voren, jij bent vroeg klaar met je kerstkaarten dit jaar

Vorig jaar ook een jaar, even vragen of ze het over doet, enkel en alleen voor een record.