Oke, hier ben ik dan eindelijk haha. Moest eerst boel bijlezen.... De DA heb ik laten komen daar Citty behoorlijk vocht , slijm en beetje bloed verliest. Ze laat zich omvallen ipv dat ze gaat liggen, en reageert dan heel apatisch. De DA heeft haar opgevoeld om te voelen of het veulen goed lag, en dat ligt het godszijdank wel. Bloedverlies komt waarschijnlijk van gesprongen adertje. De merrie is het zat, (ik ook) en adriana, en Maysie ook hihi. Gelukkig waren hun er ook bij, en zullen vanavond hun eigen bevindingen wel neerzetten.
Wij houden het op valse weeen, en dat Citty niet goed weet wat ze daarmee aanmoet.
Laatst bijgewerkt door potverdikkie op 17-01-08 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Gelukkig valt het mee! Een gesprongen adertje komt wel vaker voor, zeker op het eind als de boel wat meer doorbloed raakt en er in het hele gebied meer druk komt te staan.
Nu maar hopen dat ze op gaat schieten, dan zal ze zich zelf ook een stuk beter voelen, en jullie daar ook
Mijn hoofd gloeit wel van alles stress, maar vind het erger voor Citty. Ergens hoop ik nu maar dat het toch snel komt.
ja dat snap ik.... voor het veulen zou het beter zijn als het nog even bleef zitten maar voor Citty en voor jullie is het beter als het nu toch maar snel komt
Gelukkig valt het mee. Dan gaan we weer verder met wachten (ergens wel fijn dat je nu wel weer een update hebt over hoe het met hem/haar gaat daarbinnen)
Nee niks haha, maar omdat je zoveel mensen kreeg die een link wouden, maar goed je hebt wel gelijk is ook zo. Maar mocht de nood echt hoog zitten is het natuurlijk altijd een optie.
Ik doe echt zo mijn best om het vlot voor elkaar te gooien, topic was al bijna op slot gegooid. Ik probeer jullie nu via screens te laten zien wat wij zien, en probeer zoveel mogelijk jullie erbij te betrekken.
Echter als de link uitlekt zal ik deze moeten gaan veranderen, want als ik zelf niets meer kan zien houdt het op..