Ik heb 12 euro betaald....

Pauk gefeliciteerd. 2 dames drachtig!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
peetorlan schreef:Ik heb al namen dus daar hoef ik niet meer over na te denken hihi
Sjoert schreef:NU al namen?
Ik hoop eerst dat de merries maar drachtig worden en dat ook nog eens blijven
_Marlijn schreef:Sjoert schreef:NU al namen?
Ik hoop eerst dat de merries maar drachtig worden en dat ook nog eens blijven
Idd.
Ik heb nog niet eens namen voor de nog komende veulens van dit jaar.![]()
ProudJustify schreef:Ik bedenk wel namen voordat het veulen er is, maar dat gebeurd meestal pas ergens in de 9e a 10e maand van de dracht hoor.Maar kan me heel goed voorstellen dat je eerst wil zien hoe het veulen is en dat je er dan een naam bij bedenkt. Ik ben zelf niet zo´n ster in namen verzinnen dus wil er wel op tijd bij zijn
_Marlijn schreef:ProudJustify schreef:Ik bedenk wel namen voordat het veulen er is, maar dat gebeurd meestal pas ergens in de 9e a 10e maand van de dracht hoor.Maar kan me heel goed voorstellen dat je eerst wil zien hoe het veulen is en dat je er dan een naam bij bedenkt. Ik ben zelf niet zo´n ster in namen verzinnen dus wil er wel op tijd bij zijn
Dat doen wij hier ook. Spirit is nou zo'n 9,5 maand drachtig en we hebben nu een paar namen in gedachte. (Alleen merrie namen) Maar echt geen vaste beslissingen maken. Hengsten naam verzin ik wel na de geboorte mocht het een hengstje worden.