Hier in Groningen is veel gevallen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stephany schreef:Hoi Sjoert
MarijeR schreef:Ik ga zo maar eens met mijn camera naar buiten, hier ligt echt idioot veel sneeuw
Op veel plekken zo'n 20-30 cm maar af en toe bijna kniehoog!
Ik loop hier bij de paarden altijd op van die groene kaplaarzen met stalen neuzen maar toen ik kuilgras ging voeren bij Samson & Co, was de sneeuw hoger dan mijn laarzen
En het sneeuwd nog vrolijk door
Macy vond het wel grappig volgens mij en Sepp en de kleintjes hebben echt veel lol
De buitencam heb ik aan staan, kan alleen zijn dat hij straks onder gesneeuwd is, moest net een plekje uitgraven waar ik hem neer kon zetten
djuno schreef:Marije.........heb je Dirk al naar buiten laten gaan???? Daar zou je foto's van moeten nemen.....vindt ie vast super.
Sjoert schreef:Marije, antwoordt straks maar, maar is dat niet raar dat je weet dat er mensen meekijken met wat je aan het doen bent?
Stephany schreef:Sjoert schreef:Marije, antwoordt straks maar, maar is dat niet raar dat je weet dat er mensen meekijken met wat je aan het doen bent?
Ligt eraan Sjoert...
Sjoert schreef:Marije, antwoordt straks maar, maar is dat niet raar dat je weet dat er mensen meekijken met wat je aan het doen bent?