. Ik vind dat je het bij Hinke ook duidelijk kunt zien: haar buik loopt vanaf de plaats waar de singel zit duidelijk in een boogje omlaag
En Sim is ook duidelijk veel ronder dan eerst!
Phoebs (
) is trouwens mega-sjaggerijnig tegen Shane, die ik net op heb gepikt uit de kliniek nadat hij gecastreerd is
. Arme vent! Ballen kwijt en ze moeten je meteen niet meer
...
.
.
, maar ja.. tegen de tijd dat jullie merries weer bij beginnen te trekken, dan loopt Ivanka met een skippybal in haar buik rond
, als ie nou maar even bewoog waar ik bij was! dan was het allemaal weer goed!!
?????? Ik ben al lang blij dat December eraan komt, voor mij een drukke maand met 3 verjaardagen, 1 DPHC feest en natuurlijk de feestdagen, ik hoop dat december voorbij gaat vliegen!
. Hopelijk trekt zijn buuv nog bij. Hij ruikt dan ook erg vreemd op het moment: als één grote fles betadine! Ik vind 'm echt sneu en heb er een beetje een knoop van in mijn maag wat een paard door moet maken voor ons gemak. Nou ja, uiteindelijk is het voor hem ook het beste vwb de sociale contacten. Nu zijn de merries nog drachtig en kan hij erbij, maar als de veulens er eenmaal zijn zou hij daarna gedoemd zijn tot eenzaamheid in zijn eigen paddockje/weitje. Dat is dan ook weer sneu.
dan maak ik wel tijd!
)! Ze doet me erg aan mijn eeste paard denken, dat was ook een fjord, met net zo'n mooi koppie!
.