Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 19:58

Nimber: tegen die kanonnen van Marije kan niemand op Knipoog. Ik vind dat je het bij Hinke ook duidelijk kunt zien: haar buik loopt vanaf de plaats waar de singel zit duidelijk in een boogje omlaag

En Sim is ook duidelijk veel ronder dan eerst!

Phoebs ( Haha! ) is trouwens mega-sjaggerijnig tegen Shane, die ik net op heb gepikt uit de kliniek nadat hij gecastreerd is Scheve mond . Arme vent! Ballen kwijt en ze moeten je meteen niet meer Ach gut ...

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 19:59

Dat klapperen met de onderlip doet Vank ook, maar dat heeft ze altijd al gedaan. Tegen mij is altijd verteld dat dat een teken van ontspanning is, vooral onder het rijden merk ik het vaak. Als ze dan eenmaal lekker loopt, dan hoor ik die lip de hele tijd open en dicht klapperen. Dus ik vroeg een keer aan mijn instructrice waarom ze dat deed, ook omdat ze dat ook vaak deed met poetsen, maar zij zei dat dat een teken van ontspanning was Lachen.
Dus Ivanka is gewoon een ontspannen paard Tong uitsteken.

En bij al die merries hier is Ivanka echt úberslank *LOL*, maar ja.. tegen de tijd dat jullie merries weer bij beginnen te trekken, dan loopt Ivanka met een skippybal in haar buik rond Haha!.
En ik weet nu al wat ik voor mn verjaardag ga krijgen: een fotoshoot van Ivanka met veulie (en ik kom er ook bij Tong uitsteken). Familiefoto's Haha!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:00

Is hij alweer thuis??? Ze is natuurlijk gewoon boos op hem omdat ie een paar dagen de kudde "zomaar" heeft verlaten!!! Geef je Shane en super dikke knuffel van ons allemaal hier?!

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:01

Mijn pony is al 6 maanden zwanger en ze heeft nog niet eens een heel klein beetje een dikke buik

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:02

Is het haar eertse veulen Niseyra?? Bij mijn merrie zag ik bij het eerste veulen pas een echt buikje toen ze 10 maanden ver was!!

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:12

Oh gelukkig Lachen het is idd haar 1e veulen

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:12

2 van mijn vriendinnen zijn net nog even bij vreya geweest, (ik kon helaas niet :'( En ze zeiden dat vreya veeeelll dikker is geworden!!! ben heel erg benieuwd!! Haha! Ik ga morgen weer heen dus! Lachen
dan zou ze in korte tijd heel erg gegroeid zijn!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:15

Dat is wel het voordeel als je ze even niet gezien hebt! Ik staar elke dag 3 keer per dag tijden het eten naar de buik van Sim en zo groeit ie niet echt lijkt wel!! Ik zat er al aan te denken om haar een paar dagen een deken op te doen en dan kijken of ik verschil zie!
(doe ik natuurlijk niet, maar zo desperate ben ik dus intussen Frusty , als ie nou maar even bewoog waar ik bij was! dan was het allemaal weer goed!! Haha! )
Laatst bijgewerkt door Jeddah op 26-11-04 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:16

Jeddah... zo desperate ben ik zo onderhand ook al Clown en ik zie nog niet eens een dikke buik

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:19

Zucht, hoe gaan we de komende maanden toch doorkomen Verward ?????? Ik ben al lang blij dat December eraan komt, voor mij een drukke maand met 3 verjaardagen, 1 DPHC feest en natuurlijk de feestdagen, ik hoop dat december voorbij gaat vliegen!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:20

jeddah schreef:
Zucht, hoe gaan we de komende maanden toch doorkomen Verward ?????? Ik ben al lang blij dat December eraan komt, voor mij een drukke maand met 3 verjaardagen, 1 DPHC feest en natuurlijk de feestdagen, ik hoop dat december voorbij gaat vliegen!

inderdaad! sinterklaas, kerst, oud en nieuw en mijn verjaardag! Tong uitsteken gaat altijd wel snel! Haha!
Laatst bijgewerkt door vrijalover op 26-11-04 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:20

Zelf zie je het op een gegeven moment niet meer, volgens mij ... dan is het idd wel handig als iemand van "buitenaf" even kan bevestigen dat de merrie toch écht wel véél dikker is geworden Haha! .

Jeddah: ja, hij is weer thuis en hij kreeg dus niet bepaald een warm onthaal Huilen . Hopelijk trekt zijn buuv nog bij. Hij ruikt dan ook erg vreemd op het moment: als één grote fles betadine! Ik vind 'm echt sneu en heb er een beetje een knoop van in mijn maag wat een paard door moet maken voor ons gemak. Nou ja, uiteindelijk is het voor hem ook het beste vwb de sociale contacten. Nu zijn de merries nog drachtig en kan hij erbij, maar als de veulens er eenmaal zijn zou hij daarna gedoemd zijn tot eenzaamheid in zijn eigen paddockje/weitje. Dat is dan ook weer sneu.

Ik heb hem al bijna doodgeknuffeld, maar zal hem zo nog even een knuffel geven namens jou/jullie Ach gut .

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:21

Is iedereen in December jarig of zo Verward ?? Ikzelf nl. ook Tong uitsteken !

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:23

wat zielig zeg ... Huilen

en, als jullie het veulen echt zien willen groeien, moet je 2 daagjes niet kijken Tong uitsteken
Al snap ik dat dat erg moeilijk is als je je paard bij huis hebt staan! Haha!
Ik moet eerst een half ur fietsen en heb nog school, dus ik kan niet iedere dag Maargoed, dus toch een voordeel met het groeien van de buik! Haha! Tong uitsteken
Als ze het bijna krijgt heb ik trouwens wel elke dag tijd hoor Schijnheilig dan maak ik wel tijd! Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:24

Ik zelf niet hoor! Ben wel net jarig geweest, maar met het gebeuren rond Sweet niks aan gedaan.

Mijn broertje, schoonzus, haar broer en mijn vader zijn wel allemaal in December jarig!

Die arme Shane!! Geen wonder dat ze hem niet lief vinden, hij STINKT! Kan hij alleen natuurlijk niks aan doen, arme jongen!! Je hebt gelijk, het is nu een goede tijd om te castreren, beter dan wanneer de veulens er al waren! Ik ben benieuwd wat hij van de veulens zal vinden volgend jaar!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:24

Mac schreef:
Is iedereen in December jarig of zo Verward ?? Ikzelf nl. ook Tong uitsteken !

whaha 1 januari Haha! op zich wel verveldn, alle drukke dingen achter elkaar! sinterklaas, kerst, nieuw jaar en dus je verjaardag Tong uitsteken

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:25

Haha! ik heb het vermoeden dat er dan van school niet veel meer terecht zal komen met jouw vrijalover!!
Je woont trouwens in de buurt zie ik ineens! Half uurtje rijden maar! We moeten tegen die tijd echt een Kraamdag gaan houden! Door wie is Vreya ook alweer gedekt??

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:28

jeddah schreef:
Haha! ik heb het vermoeden dat er dan van school niet veel meer terecht zal komen met jouw vrijalover!!
Je woont trouwens in de buurt zie ik ineens! Half uurtje rijden maar! We moeten tegen die tijd echt een Kraamdag gaan houden! Door wie is Vreya ook alweer gedekt??

wat leuk!! Haha!
Waar woon jij?
Vreya is gedekt door reitze! Ik zal ff een plaatje zoeken, geweldig mooie hengst Kwijl
Afbeelding

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:30

Oei, dat gaat een mooi veulen worden!! Vreya is echt een prachtige merrie (heb net even in je profiel gekeken Bloos! )! Ze doet me erg aan mijn eeste paard denken, dat was ook een fjord, met net zo'n mooi koppie!

Ik woon bij Emmen!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:31

oja! Ik heb even in je profiel gekeken, emmercompascuum Haha!
Wie was de vader van je fjord dan? vreya's vader is orsta

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:34

Ik vind jeddah trouwens ook heel erg mooi! Kwijl:~ die aftekeningen! Haha!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:44

Zal ik wat minder foto's plaatsen van die broedkippen van mij? Clown
Deze merries zijn zelfs niet-drachtig nog erg rond hoor Knipoog

Dat klapperen met de lippen ken ik wel!
Macy is daar ooit mee begonnen op momenten dat ze niet genoeg aandacht kreeg. Dan was ik met een andere pony bezig en begon ze te klapperen.
Ze doet het dus ook als ze rond het veulenen op stal staat en ze 's ochtends vindt dat het tijd is voor haar ontbijt.
Dat hoor ik dus als ik op bed lig Scheve mond

Ook de andere pony's doen het wel eens na. Ik kon op een gegeven moment aan de snelheid van het klapperen horen welke pony het deed *LOL*

Ach gut voor Shane...
Hopelijk is hij het snel vergeten en kan hij komende zomer lekker de "papa" uit hangen in de wei Knipoog

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:44

De vader van mijn Fjord was Oostman A12, moeders vader was Knud. Ze had nu 32 jaar geweest, als ze nog leefde.

Ik neem aan dat je Senna bedoeld? Bij Jeddah zijn haar aftekeningen haast niet meer te zien, dat is de schimmel Knipoog !

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:46

jeddah schreef:
Je hebt gelijk, het is nu een goede tijd om te castreren, beter dan wanneer de veulens er al waren! Ik ben benieuwd wat hij van de veulens zal vinden volgend jaar!

Dat was nog een reden om het nu te doen: ik heb nl. het vermoeden dat Shaney wel leuk met de veulentjes gaat spelen als de moeders dat eenmaal toelaten. Lee is een overbezorgde en hyperbeschermende moeder (Shane mocht ook niks van haar), maar Phoebs gaat volgens mij af en toe gewoon vergeten dat ze ook nog een kind rond heeft rondlopen Blond .
Laatst bijgewerkt door Mac op 26-11-04 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:46

MarijeR schreef:
Zal ik wat minder foto's plaatsen van die broedkippen van mij? Clown
Deze merries zijn zelfs niet-drachtig nog erg rond hoor Knipoog

NEE! Ik zie ze nog veels te graag, ook al ben ik jaloers Knipoog !