Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AM_Horses schreef:Muronia. Wat super! Fijn dat ze zo braaf is.
Dit jaar verwachte hij en mooi aantal. De meeste veulens zijn nu al wel geboren. Ik denk dat sommige hengstenhouders best jaloers op deze aantallen zijn. We mogen niet klagen. Dit jaar leek het moeizaam op gang te komen. Nu denk ik dat we toch wel stiekem naar hetzelfde aantal kruipen. Komen toch nog nieuwe merries bij.
En zo laat is het eigenlijk ook nog niet. Een veulen in mei is helemaal niet erg, en nu zelfs juni een verademing met dit weer![]()
Mijn veulen van dit jaar heb ik de eerste twee maanden niet op de wei kunnen hebben.
Rosa ga ik misschien wat later in de zomer ook zadelmak maken. Nu even focus op de keuring. Erg benieuwd hoe ze dit gaat doen
Baudyh. Het is onderweg, een mooie portie alleen voor Proxi vandaag. Fingers crossed
Komt vandaag op stal een dierenarts om te scannen. Laat ik gelijk zirkonia scannen. Ze staat nu naast het fantoom en gisteren even geschouwd. Ze is helemaal niet boos maar vindt het wel interessantWhite Dream vond haar toch ook wel heel erg leuk. Ze toont nog niet hengstig, maar zou me niks verbazen dat ze er toch tegenaan zit
juval schreef:Wat jammer Ponytante, 3x is scheepsrecht idd. ik duim voor je.
scannen heb ik nu ook de eerste rekening van binnen. bijna 120 euro voor 2x aan huis scannen. De 2e keer voorrijden is wel goedkoper, herhaalvisite. Vorige keer ging ik ook met de trailer naar de veearts, dat scheelt een stuk, maar ik vind het zo wel een stuk makkelijker en minder stressvol voor de pony. Hopelijk is het deze ronde raak.