Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myrthee_ schreef:Ze moet dan hengstig zijn geweest en een geel lichaam hebben. Dan is de baarmoeder op z'n strakst. Dan gaan ze naar binnen en blazen lucht in de baarmoeder. Dan halen ze er een draadje om en met een schokje branden ze het zeg maar los. Lastig uit te leggen
Evita_3 schreef:Interessant om te lezen over die cystes. Hoe ontstaan deze eigenlijk?
Evita_3 schreef:Gefeliciteerd met de dracht suffie! Toen je Formidable zei had ik eigenlijk een andere hengst in m'n hoofd. Maar dit is ook een plaatje!:0
suffie schreef:Inowa ook weer van de partij! Is de jaarling inmiddels verkocht? Mooie combi hoor, geeft schimmel x schimmel altijd schimmel of heb je ook nog kans op andere kleurtjes?
Tinniie schreef:Fotsy ik weet nog een leuke voor de statistieken.
Vriendin van me heeft haar merrie drachtig van een eisprong 72u na inseminatie. (2e levering was misgelopen ook met DHL trouwens ML)
Dus dat zou in theorie zoiezo een merrie veulen moeten zijn he?
Evita_3 schreef:Lijkt me best een gedoe met die papieren uit Spanje Crines! Ach, als het maar aan komtHandig dat je je merrie zo goed kent, scheelt misschien enkele slapeloze nachten