Silly1972 schreef:
Wat een heerlijk mannetje is het ook 
sultan15 schreef:Hier zitten we op 331 dagen met Wish. Haar uier vult gestaag maar na wat beweging is het ook weer stukken minder. De melktest geeft 7/7,5 aan, dus het zal nog wel even duren

[ [url=m/Ak8ZhM.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cshs4a.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UITfjF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gnubtv.png]Afbeelding[/url] ]
Ze lijkt het inderdaad nog even rustig aan te doen. 
Tinniie schreef:Ik krijg dit net door van mijn vriend (zelf nog tot 23u aan het werk)
[ [url=m/m71Adh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ein-de-lijk aant zakken!!
Yesss, spannend!!
Siptje schreef:Dit wou ik jullie even meedelen vandaag nu baby haar baby verwacht heb ik mn wandelknollie van 9 meegenomen op oef.dressuur hij deed het super en dat voor ng maar 3 weken bezig te zijn met hem te rijden super trots op naar een leuke zomer met hem

Hier even een fototje ze trokken daar fotos en die vond ik de max van het uberstr.
Dus gekocht
[ [url=m/p142XQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Owja baby hier is rustig en nu ik de camera heb kan ik ze zien even vraagje zijn er hier nog paardjes die nooit liggen ? De mijne blijft rechstaan en gaat zo af en toe soor haar voorbenen zou ze niet durven liggen?

Dat ziet er zeker goed uit voor pas 3 weken in training samen! top!
suffie schreef:We zijn net een uurtje weer thuis. Het was echt GEWELDIG! Mijn nieuwe aanwinst is voor 100% goedgekeurd, wat een dappere pony is dat
[ [url=m/Wenth8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xV6YZE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heerlijk suffie! Ziet er super uit!
suffie schreef:Het zal mij niets verbazen als Pepper het dit jaar anders doet dan anders en haar tijd gewoon vol maakt

Ik ben net nog even bij Lara geweest en haar uier is ook vol, maar de PH is nog steeds 6.4. Aan haar gedrag te merken hoef ik mij nog geen zorgen te maken. Alarm hangt om en de telefoon met camera ligt naast mijn bed, maar ik verwacht vannacht (en de komende dagen) nog niets
Penny, sterkte meid. Helaas kan ik net als Setteli erover meepraten. Bij mijn merrie hebben ze vorig jaar wel foetotomie toegepast en de merrie is er daarna goed ziek van geweest. Mijn veulen was wel voldragen en aan de tijd, maar we kregen het niet gedraaid....... Gelukkig gaat het tot nu toe met jouw merrie goed, houden zo!
Ook al zo naar suffie. Wat vreselijk zulke dingen...
suffie schreef:Zo staat mijn olifantje er momenteel bij
[ [url=m/ofevOQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
de dikke buik is iig goed in beeld!
AniekR schreef:Nou voorproefje. Wou even snel iets uitzoeken, maar dan kan ik weer niet kiezen he...
[ [url=m/sSXs9p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chantal, Yazhi moet je ook iets vertellen...

We hadden een beetje problemen met aandacht verkrijgen, dus besloten even op zoek te gaan naar hulpmiddelen.
[ [url=m/ZZsNLU.jpg]Afbeelding[/url] ]
"Roos, blijf even staan!" "Huh? Wat?"
[ [url=m/LRIpb8.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zeker ééntje reageerde daar zéér goed op, zo'n plastic zakje!
[ [url=m/IbJew9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind deze stiekem erg mooi. Ze staan er allebei zo typisch op zoals ze ook zijn. Lies die bij het horen van een broodzak maar aan één ding kan denken en Roos die het allemaal wel best vindt (alleen Roos niet helemaal mooi van de voorkant voor het bolle effect).
[ [url=m/o1J8A9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lies van de voorkant
[ [url=m/mVfsVf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roos vanaf de voorkant
[ [url=m/CB0owm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was de mooiste van beide bolle buikjes naast elkaar (uiteraard met een kleine indringer er ook bij op

)
Allebei hier dus 301 dagen drachtig
van Yazhi moeten we het aantal dagen nog even uit gaan zoeken
Super leuk zulke foto's! Roos is echt huge
Woogy schreef:Jantandjes, als Roos gaat rollen moet je blij dat je hekken hebt, anders rolt ze door, wat een skippybal!!
linda? baby?
tinniie? baby?
inowa? baby?
Suffie, gefeliciteerd met je aanwinst
Caesar: hoe gaat het nu met koetje?
setelli, hoe gaat het met Jazzy?
weet even de naam niet meer van wie de merrie als laatst veulen verloren is. Hoe gaat het met de merrie?
ga zo maar eens aankleden en Pris bekijken.
Jij bent ook mooi op tijd zeg. 
En inderdaad waar blijven de baby's?
Tinniie schreef:De test net:
[ [url=m/TRKqhD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze is ook een beetje aan het harsen nu, dus ze blijft vandaag maar binnen.

Oeii, dit wordt wel spannend nu!
Tinniie schreef:En nu ik net terug binnen ben begint ze ook wat ambetant te worden, rondje, schrapen, hoofdschudden, kont schuren, anders gaan staan, nog eens anders gaan staan...
Moest ze nu gaan bevallen probeer ik live te gaan met Aranys fb pagina..

Heb je een linkje hiervan? 
inowa schreef:Krijgt tenminste iemand een veulen vandaag.
Succes tiniie!
Hier dus niks...wel heel veel minder buik
[ [url=m/gNEIlF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8NsLp9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RWEH7F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarschijnlijk een domme vraag, maar wat houdt dat in dat de 'buik' verdwijnt? Dat het veulen indaalt?
Caesar schreef:Suffie leuk dat je nieuwe aanwinst zo bevalt!
Tinnie; spannend zeg!! Werd eens tijd met dit mooie weer.
Aniek weer gave foto serie. Ze zien er goed en rond uit. Vooral van voor!
Ik zit hier nog te wachten op mijn laatste merrie. Maakt nog geen uier aan maar is ook de meest onvoorspelbare ondanks dat ze al vaker geveulend heeft. Gelukkig kan ik nu melk testen en hoop ik dit jaar niets te missen.
Woogy; koetje zit momenteel aan de antibiotica. We waren er al alert op gezien haar start maar we denken aan gewrichtsontsteking. Het blijft zo knokken met haar... ze drinkt als een kanon, hinnikt en de eerste brokjes zijn een feit. Hooi knabbelt ze al, maar ik durf er niets zinnigs over te zeggen. maar goed, ik herpak me gewoon en hou me vast aan de sterke wil van die uk!
Jeetje een gewrichtsontsteking wellicht.. Balen, maar wat fijn dat koetje het verder wel goed doet! Kleine vechter! En hoe is het met je eigen baby? Zit die nog rustig?
stal_HD schreef:Momenteel ben ik bezig met een thuisstudie en zit ik op het moment bij een proeftentamen. Daarom zal ik niet alle dagen reageren en vast ook niet op iedereen. Soms ontbreekt het me aan zin om alles te lezen, vooral omdat het meerdere pagina's zijn.

Maar ik zal nu even mijn best doen hihihi
Hier is gaya nog heerlijk aan het rondscharrelen. totaal nog geen uier. al heb ik met al dat haar wel twee ininimini tepeltjes gezien hihihi. Verder zie je trouwens ook niets hahaha.
Maar ze is ook nog geen 300 dagen. nog 2,5 maand ongeveer.
Dit kan ik me heel goed voorstellen stal_HD. Gaat mij net zo. Heb nu ook even tijd gemaakt om alles even te lezen en op iedereen te reageren.
Tinniie schreef:[ [url=m/6oARoY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Merrie! Sooty buckskin/dunskin
Jaaaaa! gefeliciteerd! Blij mee? 
xPenny schreef:Tinnie gefeliciteerd!! Mooi diertje
Vandaag groen licht gekregen dat ik mijn meisje mag ophalen. Doet het naar verwachtingen uitstekend, geen koorts. Wel nog lichte afscheiding uit de vulva maar minimaal dat het niet ernstig is.
Ik gooi haar lekker meteen de wei op dat ze even lekker haar rust kan vinden.
Ben de komende tijd even flink blut maar alles voor m'n paardjes! Helaas kan het niet altijd goed gaan.
Even de komende weken aankijken hoe ze zich herpakt en of ik het nog 1 keer probeer met haar voor volgend jaar. Maar dat ligt geheel aan de merrie zelf, eerst even laaaaange pauze voor haar, dat heeft ze wel verdient.

Hee top! Dat is goed nieuws!!
Setteli schreef:Gefeliciteerd Tinniie! Knap veulen. En heerlijk zo overdag
Jazzy was gisteravond wat down, wilde ook niet eten. Maar dat kan liggen aan de AB die door het voer zat. Normaal gesproken maakt dat haar niets uit, eten is eten. Haar temp was wel goed, 37,5.
Vanmorgen was ze al wat alerter, maar gelukkig wel rustig. Niet zo opgefokt als gisteren. Haar stal even snel uitgemest. Als gezelschap heeft ze onze shet. Die staat nu dus wat vaker binnen, maar ja, het is voor een goede zaak.
Penny, fijn dat ze weer naar huis mag. Thuis is toch altijd fijner.
Eet ze nu wel weer goed Setteli? Wel 'fijn' dat ze wat rustiger is dan eergister.
Tinniie schreef:Dankjewel iedereen, we zijn uiteraard ook heel blij met dit knappe meisje

Beetje opgedroogd nu, maar gsm foto's

[ [url=m/lblEaC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ocIqTG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haar naam: Brokers Dual Diamond, roepnaam Mimi

Ze is echt fantastisch! 
pretty schreef:Prachtig Tinnie! Mimi is een leuke naam!
Ik heb de drie merries die kort opeen komen ook alvast de flankjes uitgeschoren met dit mooir weer,vinden ze leuk! Ook een streep bij hun borst want ze puffen wel nu.
!
Nikita
[ [url=m/Eimrf3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iB5aY5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vera die weer niet zuinig dik is.
[ [url=m/W7MYUB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7Q0FJT.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Lisa
[ [url=m/WtsWVD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze verharen een beetje en zien er mottig en modderig uit,ik weet het.

Heerlijk toch, lekker pony zijn!
Carmuh schreef:Hier nog geen veranderingen. We wandelen lekker elke dag en een beetje poetsen en tutten. Wel ligt ze wat meer nu. Van de week kreeg ik deze foto na een dagje paddock. Ze lag lekker te slapen met luid gesnurk erbij hihi
[ [url=m/UacPuS.jpg]Afbeelding[/url] ]
charmantttt haha
polleman schreef:Alexandra__ android en dan Days left app,
Ah ja die app heb ik ook gehad eerder, wat lukt er precies niet?
Caesar schreef:Ibbel schreef:Is zo'n kalfjes-emmer tegen die tijd geen oplossing? Emmer met een speen die je op kunt hangen?
Is zeker een oplossing als ze constant zou zijn. Met een fles weten we nu exact wat ze drinkt per keer. Met zo'n emmer zou je het erin gooien en moet ze het zelf maar uitzoeken wanneer ze wat drinkt. In dit stadium kunnen we dat gewoon niet testen want dan verzwakt ze echt teveel. En het flessen valt op zich erg mee, alleen het opwarmen en het maken van de melk kost tijd maar dat is overdag prima te doen. Ze drinkt in 5 min de fles leeg.
We hebben hier kalfjes en emmers genoeg dus dat is het probleem niet maar dat zal echt komen als ze sterker is.
Toch wel echt veel respect voor jou en je vriend!
Fotsy schreef:en we hebben ook weer fopmerrie's dit jaar

het komt wanneer het komt
zo zei mijn DA onlangs ook en nu bellen voor ze beginnen in plaats van als ze begonnen zijn

heeft die makkelijk praten
het ziet er zucht uit kabayo, is wel al vroeg dus kan best groot worden dan en duurt toch wel even na de bevalling eer dit weg is.
ceasar wat intens voor jullie,

oh ja jij bent na maritb of ervoor nog uitgerekend? Rust ook maar voldoende.
Mijn merrie had dit in januari al.
gelijk met lady uitgerekend. Kan geen kwaad verder toch?
juval schreef:kom op Pepper!!!
Tinnie, gefeliciteerd, wat een prachtig veulenkind!!
suffie, mooie koe!! fijn dat jullie er toch nog een konden houden. gaat dat goed alleen? of trekt ze naar de paarden toe? mag het kalf blijven als het een kuisje is?
verder heb ik over mijn paardje niets te melden, weinig verandering. Uier betasten gaat nog niet zo lekker (Julia heeft een blauwe knie van een trap)..

. Ik ben er echt bang voor dat ze het niet gaat accepteren van het veulen straks.. we zullen zien.
Oei dat is geen goed nieuws juval! Hoe lang moet ze nog?
Liaan schreef:Silly, hihi moet er stiekem wel om lachen.
Ff een update van hier;
Ph test gister
[ [url=m/MSujqJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ph test nu
[ [url=m/odXKhZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Schot in de zaak 
Kabayo schreef:Tinnie ze zijn beide echt prachtig

ik wil ook een valkje!
Liaan jeetje wat spannend! Word een race tussen Pepper en die van jou!
Silvana dag 310 alweer!
Dankjewel silly !
Ik ben zo trots op mijn 1.5 jarige friesje. Vandaag voor het eerst sinds ze van mij is naar de smid. Geen KIK! Toen ze bij mij kwam kon je geen voetjes tillen, draaien, schoppen, leunen en omvallen. En nu gedraagd ze zich gewoon als een normale 4 jarige haha! Geweldig paard

ooit komt ze ook in het dikke buiken topic. Maar dat duurt nog lang

[ [url=m/HRvz6U.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de rottweiler die drachtig is van ons pupje moet nog maar 3 weken tor uitgerekende datum

op de scan waren er 6 te zien maar ze vermoeden meer pups! Spannend
Hard werken wordt beloond dus! Top!
En leuk!! puppy's!
Faline schreef:Oeh het wordt weer spannend! Inowa bijna zover

en liaan ook al! Babyboom!
Ze zijn prachtig Tinniie
Hier wat irritatie wbt boxen, afspraken die vorig jaar al gemaakt zijn over toewijzingen van de grote (kraam)boxen levert nu ineens tegenspraak op

Van mijn kant wat irritatie omdat de betreffende paarden tegen die tijd al 24/7 buiten staan en de boxen voor hun helemaal geen issue meer zijn. Alleen de drachtige dames komen dan snachts nog binnen.
Vind alles alweer spannend genoeg of het allemaal wel goed zal gaan, daar hoef ik echt niet nog andere soorten 'stress' bij.
Moest het ff ego kwijt sorry

Dat is zuur faline, ik snap je frustratie.. gelukkig komt het goed, maar altijd vervelend zoiets.
Zo ik ben weer bij! 2 uur verder
Ik lees helaas niet zo snel.. Morgen zal ik even updates plaatsen van Luxe!