gefeliciteerd! En Cynthia 82 bedenk ik mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Knolselder schreef:Spannend Memere! Welke combi heb je drachtig en welke maak je nog?

Shadylah zo'n 6 dagen van opgeschreven en Roos (die ik normaal nooit hengstig zie) toch ook 4 dagen veulenhengstigheid 

wou ze eigenlijk als ik ze dit jaar dek laten afspuiten. Wil haar niet weer ergens anders zetten en haar vertrouwen doen kelderen daarmee echt in de buurt gaan rond kijken, stiefpapa keek al groen toen ik zei hoever het rijden was voor marley en dat 2 keer

klinkt logisch! Bij mijn sloerie1 heb ik nog nooit iets van hengstigheid gezien, maar nu....

jemig!! Hihi Memere schreef:MarijeR: Spannend! Vroeg mij eigenlijk altijd af uit interesse, waarom je je merrie zo vroeg in het jaar dekt?
Hier zie ik nooit een merrie zo vroeg in het jaar hengstig staan

misschien met een eigen hengst wel, maar als je al een paar honderd euro voor een dekking kwijt bent, scannen, voeding, DA kosten enzovoort dan ga je dat met een hengstveulen niet terug verdienen denk ik. (Maar ik fok dan ook niet voor het geld
)
AniekR schreef:En Cynthia, spannend dat Fi nu bijna weg gaat!! Hopelijk houdt ze de boel een beetje heel
Dais liet ik overal met een gerust hart achter, dat is zo'n schatje. Maar voor Fi dr gedag kan ik me soms wel eens schamen

.