I know, maar deze meid gaat alleen weg als ik zeker weet dat ze het goed krijgt. Net zoals Fortune Cookie van vorig jaar. Komt goed hoor daar zorg ik wel voor En nu lekker genieten van kind en Mon.
Vrees dat die van mij nog niet drachtig is... deed vanmiddag ineens weer heel hengstig terwijl ze tot nu eigenlijk heel kwaad was naar de ruin in de kudde... Ook allemaal slijm uit de vulva morgen de DA er maar weer bij.
Zaterdag moeten we weer bij mijn merrie scannen. Hoop zo dat ze in 1 keer drachtig is..
Pammes84
Geplaatst: 14-06-11 21:01
Pambala is vandaag nog 1x voor de zekerheid gescanned, we kunnen nu met zekerheid zeggen dat er 1 vruchtje weg is en de andere hummel liet zich heel erg goed zien! Hartje ging ook als een malle tekeer haha. Zo raar dat als alles goed blijft gaan dat kleine ding volgend jaar naast me merrie staat! Wondertje!!
Diane_Basje
Geplaatst: 14-06-11 21:06
Hallo!
Mag ik me hier weer melden? Ik ben Diane. Rosa is vandaag voor de 2e keer gescand (wisten vorige week niet of het er één of twee waren, was de vorige keer ook), maar het is er maar eentje!!
Dus volgend jaar weer een beeb voor ons en aangezien ik het vorig jaar zo leuk vond in het DBT 2010, wilde ik hier graag weer meekletsen als dat kan.
We verwachten eind april 2012 een veulentje uit de volgende combinatie (beide welsh A pony's)
Rosa;
Twisthoeve's Rhydaman;
manueeltje84
Geplaatst: 14-06-11 21:17
Hier nog 6 daagjes dat de 18 dagen scan
jennyk
Geplaatst: 14-06-11 21:21
diane-basje; wow wat een knappe hengst!
Verder iedereen van harte met de drachtige dames
dadabo
Geplaatst: 14-06-11 21:27
Diane_Basje: Wat een geweldig gave pony heb je! En wat een knappe hengst. Wordt vast een mooie baby
Mendy is gedekt door Linde Hoeve's Elegant Heb een keer bij hem op de kar gezeten en gepoetst, mooi beest!
Christadk
Geplaatst: 14-06-11 21:44
Gefeliciteerd met de drachtige merries!
Dadabo ga je helemaal niet scannen dan??
Mijn merrie is trouwens erg lief tegen ruinen...of laat ik zeggen, ze gedraagt zich niet anders dan voorheen ofzo. Is dat raar of komt dat vaker voor? 27 juni word ze weer gescand voor de zekerheid.