Een moeilijke beslissing, maar hierbij mijn stemmen op twee beauty's.1. Destination Unknown - getupBen zeer nieuwsgierig hoe deze dame zich zal ontwikkelen in de toekomst.2. McKing's NENA - linda_lekuriOm te smullen, zo'n lief smoeltje en ik ben een grote welsh-fan. Dus thja.
Doutzen - PipiModeratoropmerking:Citaat:Dutch Design - Cute Dutch Design is een veulen dat niet deelneemt aan de verkiezing. Ongeldige stem.
Moeilijke beslissing (een heel aantal super aansprekende veulens..) maar mijn stem gaat naar:Dakota - eilanderenDidee - Suzy_Q
Het was zo moeilijk! Uiteindelijk gekozen voor:_Guppie_ --> DjangeenGetup --> Destination UnknownBeide erg mooie veulens, ik ben op uiterlijk gaan kijken en deze spreken mij erg aan.
AZ Hafeedah Vogue - Destiny02Geweldig dit veulen, zo mooi McKing's NENA - linda_lekuri Heerlijk wijs koppie
Moderatoropmerking:Citaat:Mijn tweede stem gaat uit naar:Brown Angel van Villa Shettenzooi – Mabon Ongeldige stem, de 2 stemmen moeten in hetzelfde bericht staan
Winetzia van Feanyth. wat een mooi ding... oefent al op de wissels AZ Hafeeda Voque van Destiny02, wat een heerlijk koppie...