Wauw Chantal wat een prachtig veulen super getekend Ga je d'r houden?
Evelien_MG
Geplaatst: 16-03-18 10:27
Oh wat een leukerd Chantal! Gefeliciteerd
Droversrun hoe is het met Guusje?
jolandje
Geplaatst: 16-03-18 10:38
oliebol oliebol oliebol, camerasysteem ligt eruit, ws stroomstoring gehad ofzo en alles is gereset en nu kan ik niet meer inloggen, vanmiddag komt er iemand voor , tot die tijd maar erg onrustig heen en weer lopen , zul je altijd zien he
droversrun
Geplaatst: 16-03-18 10:41
Sorry, het wordt wel weer eens tijd voor een Guusje update inderdaad. Het gaat naar omstandigheden goed met Guusje, haar koorts is gelukkig iets gezakt en redelijk stabiel. Ze heeft nog wel iets verhoging ( tegen de 39 aan) maar gelukkig geen 40 graden of hoger meer. Uit de punctie is niets gekomen behalve de 'standaard' longontsteking bacterie. Deze wordt wel extra gevoed door de melk die bij haar in de longetjes terecht komt. Het zwakke gehemelte is echter niet zo erg dat ze het kunnen opereren dus het is echt een kwestie van zelf sterker worden en goed in de gaten houden. Ze hadden vandaag naar huis gemogen, maar we tillen het nog even over het weekend heen ivm de kou die ze weer opgeven. Daar staat ze lekker warm en bij ons is het niet geïsoleerd. Vind het ook wel fijn dat ze haar nog even wat langer in de gaten kunnen houden eerlijk gezegd Ik ga om de dag even bij de kijken hoe het gaat. Ze is gelukkig nog steeds wel redelijk bij de hand dus dat is een goed teken. Geloof ook dat ze iedereen in de kliniek aardig om haar hoefje heeft weten te winden
Maris_
Geplaatst: 16-03-18 10:44
Wat balen jolandje.. laat je echt iemand komen of meer een kennis/vriend?
Hoe komt dat zwakkere gehemelte DR? Denk overheen gelezen. Haha dat geloof ik zeker: iedereen om der hoef je gewonden hoop dat ze snel opknapt en naar huis mag
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 16-03-18 10:53
Chantal, gefeliciteerd met je merrieveulen! Die heeft lekker veel wit aan aftekeningen. Duidelijk van mams doorgekregen.
Fijn dat het weer beter gaat met Guusje. Die longontsteking, komt dat door het zwakkere gehemelte? Of door het koude en vervolgens zo warme weer?
jolandje
Geplaatst: 16-03-18 10:57
maris , er komt iemand van het bedrijf waar we het gekocht hebben
Gwenvd
Geplaatst: 16-03-18 11:22
Hoi! Hierbij de nieuwe lijst, klopt iets niet of is je merrie veilig en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe
Gefeliciteerd Chantalll! Wat een plaatje zeg. Geweldig mooi getekend. De moeder zit er ook mooi uit! En wat leuk dat zwarte (snorretje) op het lipje Ah nu weet ik ook eindelijk wie guusje is. Vroeg het me steeds al af. Hopelijk komt ze er goed doorheen. Wie is de vader?
Fijn guusje weer te zien op de foto. Na het weekend lekker naar huis bij betere temperatuur. Je hebt gelijk hoor. Kan het gehemelte zelf sterker worden? Kan ze er bijv overheen groeien?
Jolandje, pfff niet grappig wat een gedoe hoop dat het snel opgelost is.
Droversrun, ha eindelijk Guusje spam , blij dat het beter gaat. Nu duimen dat ze er idd sterker in wordt en anders misschien is gewoon voor info Equitom bellen hoor.
jolandje
Geplaatst: 16-03-18 12:13
nou ja ik ga niet snel bij de pakken neerzitten dus blijf maar prutsen met het systeem en ik heb hem weer aan het werk gekregen , gelukkig maar, kan ik weer merries turen
fijn dat guusje weer wat beter gaat
gwen wat superleuk dat je dat elke dag bij houd , geeft toch een fijn beeld van wat er nog komen gaat en wanneer ( ongeveer )
droversrun gelukkig gaat weer goed en komen ze na weekend weer lekker thuis!
Chantal zoals op facebook en hier gefeliciteerdddd!!!!
Heb ik heel veel gemist? had echt 30 pagina's gemist.. 2 staan er nu aan huis, mierela weinig uier en Una kleinnnn beetje, echter Lillyfee ineens paar flinke tieten!! Terwijl die nog maar rond de 285 zit... Zij komt deze week ook maar naar huis..
Even een ego spam ben vandaag gelukkige eigenaar geworden van een paard namelijk van Canto hadden haar samen met iemand anders gekocht en heb haar vandaag helemaal overgekocht wordt er niet zoveel anders van maar voelt toch iets anders ben gewoon blij