linda2008 schreef:Minihorseshop.nl heeft ze wel in de aanbieding op dit moment dacht ik.
Klopt, hier heb ik hem net van de week gekocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caesar schreef:Kabayo ben je niet bang dat ze in die hekken vast blijven zitten of zich klem rollen? Ik heb het liefst altijd dichte Schotten beneden.
Hier ook weer een stunt, op woensdag en zaterdag haal ik altijd de hele stallen leeg zodat ik tussendoor alleen drollen en natte plekken weghaal. Helaas heeft de bruine op de waterbak gezeten; afgebroken en dus lekker een waterfontein in de stal. En daar kon ik weer aan de slag, net binnen, stal weer leeggehaald en water eruit getrokken. Zonde van het schone stro en nu dus alles met emmers doen totdat er een nieuwe bak hangt. Fijn...
Kabayo schreef:Nee ze kunnen er altijd uit komen, vast met de benen kan niet. En vast rollen, dat is met deze hekken makkelijker op te lossen dan betonnen wanden. Deze haal je even los, paard kan door rollen en staat weer. Ik vind ze juist erg veilig