Hier alles nog rustig. Maar Monty heeft nu ineens een hele rare buik..Loopt in een enorme punt... Ik krijg er letterlijk een punthoofd van! Weet iemand wat dit nu weer te betekenen heef
Joyceee86
Geplaatst: 21-03-13 01:01
Olijf: Haha,deze merrie is idd voorgekropen, maar we hebben er nog 2 staan die al overdragen dus...
Flinke dame, net ook al gedronken..
Erg onduidelijke foto's.. Nicole zal vast betere plaatsen binnenkort
laantje98
Geplaatst: 21-03-13 01:09
Joyceee86 .... ?? Nicole jij gefeliciteerd met je veulen Ik was in de veronderstelling dat het een veulen voor Joyceee86 was geboren maar lees nu in Joyceee86 haar onderschrift dat haar merrie nog niet aan de beurt is.
Hier ging het ineens super snel, van plakkerige spenen bij binnenkomen, naar druppels, naar baby. Foto's moeten tot morgen wachten als ik thuis achter de comp kan.
S.A. Mawiyah x S.A. Tawfiq (acute oedeem of hernia op 296 LA klein "lendewervels" +/-10-14 dgn + RA klein op 355) (merrie) - geboren 21 januari na 360 dagen dracht - hengstveulen - S.A. Na'ïl Ibn Tawfiq (one who attains his desires; a winner - son of tawfiq) - [KS-ITP] S.A. Na'ïl Ibn Tawfiq in de sneeuw Helaas overleden op 18-02-2013
S.A. Emira Arabia x ZK Kuray (merrie) - verworpen op 321 dagen dracht (navelstreng blokkade) - 23 januari - merrieveulen - S.A. Malakeh Hazineh (angel to be grieved)
Njadien x ZK Kuray - (merrie) - geboren 2 maart na 357 dagen dracht - merrieveulen klik