Lekker hoor koffie, met een peukje erbij en laat de dag maar beginnen
Eilinora
Geplaatst: 04-04-11 14:15
allebei jakkes...
Cemlys
Geplaatst: 04-04-11 14:16
weer even oppervlakkig bijgelezen, maar hou jullie niet meer bij hoor.
Zaterdag hengsten gekeken, een springhengst sprong echt wow. Merrie heeft lekker genoten van het zonnetje dit weekend. ze heeft nu toch al een beetje uier, de weekjes korten nu gauw in, voor ik het weet staat er een veulie naast.
Nog even 3 kwartier werken en dan richting huis, zo nog even concours in tolbert kijken.
koffie is jummie soms, maar kan er niet zo goed tegen. moet ik opereren dan is koffie not done bij mij , s weekends gelukkig wel.
Precies Neonlight! Als ik opsta, mag kiddielief met een bak fruit even lekker tv kijken (jawel, zeer pedagogisch verantwoord) en ik kruip in mijn kantoortje met een bak koffie (Nespresso, wat een genot) en een peuk! Na de knuffel die ik elke ochtend van mijn zoon krijg is dit het beste begin van de dag!
Nee hoor, ik heb mezelf streng toegesproken en het is nog niet spannend. Mira's babyDrum en Mira's dochter Binti hebben sinds gisteren een halfbroer die bij het ICS stamboek is ggk voor de dekdienst. Dat is Drum zijn 2e ggk zoon, de 1e is geboren (meegekomen in de buik van zijn moeder) en ggk in de USA.