Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vrijalover schreef:Gefeliciteerd Maroes!!Hoe is het met de tietjesontwikkeling bij Maroesja? Schiet het een beetje op? Ik ben benieuwd wie er eerder gaat, Vreya of Maroesja, ze lopen aardig gelijk op geloof ik
maroes schreef:vrijalover schreef:Gefeliciteerd Maroes!!Hoe is het met de tietjesontwikkeling bij Maroesja? Schiet het een beetje op? Ik ben benieuwd wie er eerder gaat, Vreya of Maroesja, ze lopen aardig gelijk op geloof ik
Maroes heeft nog totaal geen tietjes ontwikkeling! Vorige keer begon dat eind maart,dus ik verwacht wel wat over een dag of 14. En bij jou merrie?
Ja,ze lopen zeker gelijk op,kunnen haast tegelijk bevallen.Maar Maroes was de laatste keer 10 dagen later dan de uitgerekende datum(verwacht zoiets nu ook weer) En Vreya na hoeveel dagen kwam haar veulen?
marlijntjuh schreef:
Ik heb ook een River de tweede gezien! Ook een haflinger mama en een quarter papa(de papa van River was toch een quarter Dana?)
WenK schreef:Ik heb ook geen Birthalarm hoor! Zal je zien, heb je zo'n ding, kom je 4keer voor niets je nest uit, blijf je de 5e keer liggen staat er een veulie naast... nee hoor...