Dan ga jij een beetje gelijk met mij in de stress zitten, misschien iets eerder.
Odin is namelijk 15 juni uitgerekend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb er een shabrak op gelegd met dekensingeltje... En eigenlijk he, vond ze het nog leuk ook
.
. HO!
Daar had ik niet op gerekend.. Kon me nog net vasthouden
.
.
!
heeft ze linksachter op haar pijpbeen een flinke bult zitten volgens mij zat het er gisteren niet maar heb toch maar even een briefje op gehangen of ze er even naar willen kijken. Rechtsachter had ze natuurlijk die peesblessure al en nu linksachter ook dik hoop echt dat het niks is ga vanavond nog maar even langs!! 
Gefeliciteerd!!!
310 dagen al!!!
Gezellig dat je ook mee komt stressen!
succes weer vannacht!

inowa schreef:ik dacht laat ik jullie eens trakteren op de dikke buik van nicoline.
hier de eerste vanaf de zijkant.
deze is wel een mooie
nicoline heefd nog geen uier maar wel een flinke buik zoals je ziet.
het is een beetje donker want ze stond nog op stal.
Ik verbaas me er elke keer weer over
!
en leuk nieuw zadel heb je
2 maandjes nog maar!
de tijd vliegt!! aan de ene kant naturlijk super dat ik nu een veulen heb, maar het is ook wel weer een teleurstelling, ik was gewoon helemaal gehecht aan die buik!
Maar ik blijf hier gewoon lekker meekletsen 
fanja is echt ontzettend rond! Mooie buik! zo te zien geniet ze nog lekker van het gras 
nog even en je weet dat het het allemal dik waard is geweest! succes met waken 

.
moet doen....
Maar het zegt idd niet zo heel veel, maar is wel fijn als ze even slapper worden

Medelijden hoeft niet hoor, studentenkamers zijn soms nog erger dan onze hooizolder
Maar ik wil vooral blijven slapen daar omdat je soms van die enge verhalen hoort en aangezien het haar eerste veulen is, weet ze misschien ook niet wat d'r overkomt.
Ik wilde ook een keer gaan rijden, was ik heel stom de voorbenen aan het poetsen en deed ze die dus naar voren tegen m'n hoofd aan. Had ik teveel hoofdpijn om te gaan rijden
Succes met je blauwe oog! 
de mutst met die camera liep steeds te springen door die stal heen! grrr...