nieky1993, vorige keer bleef ze ook lang op de 6.8 hangen voordat deze onder de 6 kwam.
Geen idee wat ze nu doet. Is nog redelijk helder
dat koppie van Zibo

Vandaag Bo veilig

Nog 5 dagen op de regumate en dan afbouwen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petraaken schreef:Voorlopig nog geen nieuws over de kleine man.
Mijn andere merrie is nog zeer stressvol. Ik durf haar niet buiten te laten vandaag omdat ik bang ben dat ze dwars door de draden heen zou gaan. Moest haar voeremmer vasthouden vanmorgen zodat we wat wilde eten. Niet helemaal op gegeten maar toch het grootste deel wel. Hooi en voordroog uit een net wilt ze ook wel wat eten maar niet de hoeveelheid van normaal. Drinken doet ze gelukkig wel nog goed. Mijn stal is een bende momenteel maar ik durf niet teveel de stal in te gaan omdat mijn andere merrie dan denkt dat haar maatje weer thuis komt. Beestje is voor het eerst in haar 27 jaar alleen op stal.
EllyC schreef:haha, die laatste foto.. Die blik van Wie zit daar aan mijn billen?
Iersas schreef:Mex loopt een klein beetje op haar teentjes, zowel voor als achter. Als ze stilstaat staat ze wel netjes op haar hoefjes. Linker voorbeentje is ook wat trillerig, soms in een knikje. Ze is natuurlijk gisteren avond pas geboren, doet het verder echt super goed. Levendig, rennen, drinken en poepen!
Of heeft iemand van jullie er andere ideeen over?
Niet de beste foto’s, erg beweeglijk als je alleen bent![]()
[ [url=m/G8GN2l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TymoIT.jpg]Afbeelding[/url] ]