Appie krijgt heel erg veel kraamvisite. Muis zucht nu alleen een keer diep als ze weeral kinderen aan de draad ziet staan. Mijn buurman heeft een alpaca boerderij en daar komen dagelijks heel wat mensen met kinderen. Die willen allemaal kleine appie zien
stalmilagro
Geplaatst: 07-05-16 21:14
Ohhhhh sorry mensen dat bericht over de jonge gerbils moest in een ander topic hahaha! Ik was zeker over verhit
Gefeliciteerd crines! En nu die stijgende lijn vasthouden!
Luna2006
Geplaatst: 07-05-16 21:49
Aaah is toch super leuk die kleine gebrils!
Appie graast al mee met mama muis
AniekR
Geplaatst: 07-05-16 21:50
Jeetje Crines, dat is schrikken! Snap dat je dan helemaal nog niet aan foto's denkt. Maar fijn dat het in ieder geval de goede kant op gaat en hopelijk ook blijft gaan! Dan zullen we gauw genoeg foto's langs zien komen denk ik!
Cynthia en spannend, vannacht dus! Ben benieuwd of het komt!
Hier weer een rustig avondje op het werk (iets met mooi weer een meivakantie geloof ik), dus laptopje bij me en heb alle foto's wat uitgezocht van de veulens tot nu toe. Voel me best schuldig, heb van Raisa vooral nog erg weinig laten zien Over een half uurtje is ze alweer 3 weken oud Morgen even "officiele" drie-weken-foto's maken van haar, hebben we afgelopen maandag ook van Mabon gedaan. Die hebben ook alleen de mensen die me op fb hebben of op whatsapp gezien
Beetje van Bonnie hier dus 3 weken oud:
En vandeweek;
En Raisa neemt "op mannenjacht" wat letterlijk:
Knappie ook
Zo even wat gespamd vanaf het werk. Als ik vrij ben, ben ik gewoon praktisch niet thuis en achter de computer
*edit* volgens mij heeft boktupload vanaf de tweede helft weer problemen En leuk ding, Luna!
Crines, dat zou schrikken zijn geweest! Maar zo te lezen heb je goed gehandeld en heeft je hulp zijn vruchten afgeworpen. Gefeliciteerd en dan nu lekker genieten
Aniek, knap knap knap ding
Knolselder
Geplaatst: 07-05-16 22:09
Wow Crines, datt klinkt heel heftig en spannend... Gelukkig is het goed gekomen let de kleine man. Was de uier nu wel vol?
Ik zag nog knappe veulens van Vulinaa voorbijkomen ook. En nog veel.knaps, maar weet even.niet meer bij wwie. En ik been nog helemaal nieet thuis met mijn nieuwe telefoon enn irriteer me er meer aan dan datt ik.plezier heb. Dus al dat typen en reageren gaat even moeiza, pfff.
Ik wil een update geven met naam van mijn kleine ventje maar Die stomme upload werkt weer niet
Fotsy
Geplaatst: 07-05-16 22:10
crines oeie, gefeliciteerd en duimen dat je ventje er vlug bovenop mag zijn en gelukkig nog net op tijd
cynthia wat een leuke analyse weer maar volgens mij klopt je theorie dus yoloo komt bijna of nog even
knapperd aniekr, mabon is echt een sierlijke pony, de rest van je foto's zie ik helaas niet
zag ook dat het spannend werd bij myth en angelspam nog even aan het stabiliseren was
joan tv, altijd geruststellend vind ik het, dat je snachts al wat kan meespieken.
stalmilagro ik vond het al speciale pups kon er geen hond van maken en leken ook zeker niet op mijn konijnenjongen
luna wat een knap ventje zeg, en ook al zo eigenwijs en mee eten met mams
iemand vroeg eens iets over de mest van het veulen dat ze niet vinden? (sorry naam vergeten) maar dat was vorig jaar ook beetje mijn zorg, nu echt mest kan je dit niet noemen, is zo een plakkerig slijmerig spul dat eigenlijk niet echt ruikt en zo geel is als stro, dus in een strostal onvindbaar bijna.
lindamunster hoe is het bij jou, gaat ze 19mei halen
peetjuhh of er wil er eentje uit of is een feestje aan het bouwen
Arianne
Geplaatst: 07-05-16 22:19
Even een paar dagen amper gebokt; durfde dit topic bijna niet te openen Ach, 'maar' 20 pagina's Natuurlijk wel even bijgelezen. Heerlijke veulenspam gezien, i love it! Stal HD, gefeliciteerd! Met alle kleurkansen 'gewoon' een vosje. Knolselder, wat een geweldig ventje heb je daar! Dat koppie.... Neeee Pretty! Dat hadden we niet afgesproken; wéér een hengst! Pffff. Gelukkig weer levend op de wereld, dat is het allerbelangrijkste. Maar wat had ik jou dat gewilde merrietje gegund. Ongelofelijk... Goed dat je erbij was, en hij is groot zeg, en wél echt heel superknap! Al zo compleet! Moratoetje, ook van harte. Luna2006, mooi getekend mannetje zeg, gefeliciteerd. Nicole288, jij ook al gefeliciteerd. Het mooie weer doet echt goede dingen voor de veulens, haha. Crines, yessss! Nog mooi op tijd; kun je er nog even van genieten voordat je weg moet. Wat zul jij geschrokken zijn toen je aankwam en hem zo stil zag liggen! En dan de bloedresultaten, jeetje. Gelukkig dus de goede kant op nu... Ben het even kwijt; wilde je bij haar graag een hengst of juist een merrie?
Peetjjuh, hoe is het gegaan met bbq? Extra vlees klaar gemaakt of het maar bij het reguliere spul gehouden? Echt een gaaf filmpje van de druktemaker in die buik. Balen van Nonnie zeg! Hier is Lonneke ook niet helemaal okay momenteel; lijkt ook wat hoefbevangen. Akelig! Oh verdikkie Jolandje, wat een narigheid Altijd dingen waar iedereen bang voor is. Hoe gaat het nu met Glowy? XsHaartjex, voor jou ook extra spannend dit jaar. Hopelijk gaat alles nu goed. AZ, die is nog steeds vreselijk knap, schitterend hoofdje... KBK, wát een geweldige foto van Beer! Wauw! Nobje, ook al zoiets gaafs! Echt prachtig om te zien. Linda2008, ook al een foto van een mooi koppie. Super! Lou is prachtig Tinniie! Als hij wat groter zou worden, had ik mijn spaarrekening geplunderd C2012, wat een schattige kittens.
Hier gaan de veulentjes hartstikke goed. Ze staan nu allevier bij elkaar in de wei en zo rond 8 uur 's avonds is het racetime! Geweldig! Morgen maar eens in de wei gaan liggen met camera. We wachten nog in spanning op Bibian en dan even een tijdje rust tot de laatste....
Crines, wat heftig! Gelukkig lijkt alles nu weer beter te gaan, ik ga voor je duimen!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 07-05-16 22:26
Crines, gefeliciteerd met je veulen! Een mindere start dus, maar gelukkig handelt je DA wel adequaat. Hier draaien de duimen dat ie de stijgende lijn doorzet.
kiki1976
Geplaatst: 07-05-16 22:35
Crines, als eerste gefeliciteerd. Maar wat een schrik. Gelukkig was je er op tijd bij. Duimen dat het in een stijgende lijn goed blijft gaan.
Cynthia mooie analyse weer. Maar ze mag nu wel eens gaan opschieten.
Heerlijke veulenspam Ook leuke kitten en gerbil spam.
Jolandje, gaat niet lekker bij jullie. Hopelijk is het nu klaar en kunnen jullie gaan genieten.
Pol sterkte met Livia.
Mijn hebben jullie ook van die bijdehandte veulens? Betrapte Bryana vandaag dat ze dus weer hoe de automatische drinkbak werkt. Drukt gewoon de klepel in en laat de bak vollopen hihi
Thanks Knolselder! Het is absoluut genieten. Mabon is ook zeker prachtig! Nou gaat hij sowieso weg, dus dan hecht je er toch iets minder aan geloof ik maar het is ook zo'n heerlijke knuffel. Hoe meer je om/over hem heen hangt hoe beter ^_^ Raisa is veel meer een dametje en een poppetje (met een eigen mening), maar ook weet ik nog niet zeker of zij blijft