Het is er al!! Donkerbruine hengst. Dus de pendel had het goed!! Hij staat al, nu nog drinken. De nageboorte is er ook al af. Lekker tempo heft mams hahaha
Bedankt allemaal!! Het is vlot gegaan ja... ik heb dan ook alles volkomen gemist hahaha. Ik heb tot half 1 een beetje rond lopen dwalen, maar mam ging nig niet 1 x liggen of draaien etc. Toen maar even gaan liggen, beetje soezen. Om half 2 hoor ik boink tegen de muur... Ik denk; ze zal toch verdorie niet... En jawel! Die stiekemert was al klaar.
Kereltje heeft al een paar keer lekker gedronken en de eerste darmpek is er ook al af. Alleen nog even plassen. Hij galoppeerd trouwens al behoorlijk hard zijn rondjes door de stal
Het is er al!! Donkerbruine hengst. Dus de pendel had het goed!! Hij staat al, nu nog drinken. De nageboorte is er ook al af. Lekker tempo heft mams hahaha
Gefeliciteerd!!!
linda2008
Geplaatst: 06-03-15 07:45
Gefeliciteeeerd!!! Haha spoedlevering Ben benieuwd naar foto's...
Arme Maaike, iedereen gaat aan je voorbij, je zal wel gebroken zijn na alle slapeloze nachten. Nog even volhouden meid! Je krijgt er vast iets prachtigs voor terug
Gefeliciteerd!! Dat is snel gegaan zeg!
dadabo schreef:
Alles is super snel gegaan, morgen meer info, ik ga nu slapen,
Maaike, ik duim voor je dat je merrie snel gaat bevallen. Kun je ook eindelijk weer fatsoenlijk slapen 's nachts. Vanille lijkt er hetzelfde plan op na te houden als de merrie van m'n collega. Die is inmiddels 3 weken overtijd en wordt strak in de gaten gehouden. En ondanks dat ik zelf niet hoef te waken ben ik er blijkbaar toch erg mee bezig want ze belt me als de merrie begint met veulenen. En dus word ik braaf elke nacht een aantal keer wakker om op m'n telefoon te kijken of ik geen gemiste oproep heb (terwijl het geluid van m'n tel gewoon aan staat). Niet leuk, zulke lang dragende moeders...!