Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jacimatho schreef:tjeesss....ik moet nog even gauw laatste ronde voeren, zal de olifant het nog ophouden?
Anne_GTI schreef:Hoe gaat het met de lollifant? Ik heb ruzie met realplayer. Heb er wel een versie van op staan maar niet de goeie; die moet ik nu eerst af gaan gooien.... Grrrrr. Computers zijn ook net mannen... Je moet ze precies vertellen wat ze moeten doen want anders snappen ze het niet.
Anne_GTI schreef:Hoe gaat het met de lollifant? Ik heb ruzie met realplayer. Heb er wel een versie van op staan maar niet de goeie; die moet ik nu eerst af gaan gooien.... Grrrrr. Computers zijn ook net mannen... Je moet ze precies vertellen wat ze moeten doen want anders snappen ze het niet.
Twinklestar schreef:die olifant heeft echte flinke weeen zeg !
je ziet het gewoon opbollen vanachter.........kan me niet voorstellen dat het nog zo lang gaat duren hoor ......
Sjoert schreef:Ja hoor.
Er hangt wat tussen de achterbenen als je het mij vraagt..
Sjoert schreef:Ik was er al bang voor dat de andere olifanten er voor gingen staan.
Sjoert schreef:jacimatho schreef:tjeesss....ik moet nog even gauw laatste ronde voeren, zal de olifant het nog ophouden?
Ja hoor.
Ik die koe kan het nog wel uren volhouden denk ik.
Overigens werd ze net getroost door een ander.