Gefeliciteerd petraaken!
Wat jammer dat het niet allemaal vanzelf gaat en ze nu op de kliniek staan. Wel fijn dat er met zijn darmen verder niks mis is en dat hij plasma krijgt. Hopelijk knapt hij snel helemaal op.
GoldenArrow, chique meisje! 
stal_HD schreef:Nou vulina je merrie heeft het paasveulen wel erg goed verstopt.
Sorry Vulina
Hoop echt voor je dat ze eens op gaat schieten.
cp, oh die zitten ook lekker dicht op elkaar allemaal.
knolselder, wat een knappe veulentjes 
Cynthia, fijn dat Fi er toch een beetje vaart achter zet.
shadow, hopelijk is je merrie snel weer zichzelf.
nieky, Lexie begint ook al spannend te worden, ben benieuwd of die spenen nog meer gaan vullen, anders wordt het wel een uitdaging voor de baby straks!
Ik duim dat Yula gewoon netjes volgens het boekje gaat doen.
Iersas gefeliciteerd! Dat ging snel ineens!
Nadia, fijn als het helemaal is wat je gehoopt had en wat super dat ze zo'n goede moeder is.
Kiki, ah Bo echt wat uier nu. Hoeveel dagen zit ze nu? Bijna 'veilig' toch?
Happy_Hippie, logisch dat jullie het nog zwaar hebben, het is niet niks wat jullie mee gemaakt hebben
Heel fijn om te horen dat het met Jade beter gaat en dat de DA geen redenen ziet om het niet nog een keer te proberen.
En ik weet dat het héél moeilijk is, maar probeer jullie zelf niet de schuld te geven, jullie hebben er echt alles aangedaan en gedaan wat jullie en de dierenartsen dachten dat goed was.
Ik heb ooit mijn once in a lifetime filly verloren, bijna 2 jaar, toen heb ik mezelf ook maanden gek gemaakt met de wat-als etc..
Toen ik 6 jaar later haar moeder verloor (7 maanden drachtig, baarmoederdraaiing), heb ik met mezelf afgesproken dat absoluut niet nog een keer te doen. En ik weet dat dat niet voor iedereen weggelegd is, en dat het soms heel lastig is. Maar elke keer als ik dacht had ik nou toch maar, dan dacht ik, nee, je hebt precies gedaan wat je dacht dat het beste was, je hebt haar alle kansen gegeven en het was een traumatisch verlies (vooral de manier waarop), maar zowel ik als mijn DA hebben geoordeeld en gehandeld naar wat we op dat moment zagen, meer kan je helaas echt niet doen.
Je krijgt ze er helaas niet mee terug door de schuld bij jezelf te houden, je hebt vooral jezelf ermee.. Probeer vooral te kijken naar alles dat jullie goed voor ze hebben gedaan, en dat is meer dan veel eigenaren gedaan zouden hebben denk ik.
Ik hoop dat je misschien iets aan mijn ervaringen hebt, je mag ook altijd een pb sturen als je dat fijn vind.