Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik hoop zo dat er een kopietje van casje bij is, hij is echt leuk.Tjinta schreef:Wings waarom moet jouw paard met bokhoef beslagen worden?
Wij hebben met de barokken ook vaker een graasvoet vanwege de kortere nekken en toch de hele dag op land als veulentje. Dan krijg je snel een graasvoetje als je niet oppast.
Mijn paarden en dus ook de veulens gaan elke 6 weken naar de smid om hier direct wat aan de te doen.
Maar beslagen worden ze niet.
Ze wordt nu net zo vaak bekapt als toen met ijzer eronder.
Zeker als er een normaal ijzer onder zit zonder wiggen of iets dergelijks zal het geen probleem zijn. Rose had er zelfs wiggen onder (platvoet) en ook dat was geen probleem, alleen moest met de ijzers eronderuit halen er wel even anders bekapt worden.
de prijs is dan wel wat hoger dan nu aan huis maar dan weet ik tenminste zeker dat er kundige mensen aanwezig zijn die ik goed ken en vertrouw en heeft mijn merrie en veulen meer luxe. lisch schreef:Ik voer iedere dag een brokschep met wat suikerbieten aan soie! Vind ze heeeerlijk koeien hier krijgen het dus kan er zo wat weg pakken..
We vergeten voor het gemak wel even dat de winter nog moet komen...Oeps.