@nada, ecth een stuk voller, en bij maidens weet je het nooit!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nada schreef:MelodyT schreef:Kom op,wet lookje ook dan!!!
En Joy dan...![]()
![]()
Nee hoor, die mag het er morgenavond wel uit gooien. Ik moet eerst werken.
kyrkelover schreef:Ik wil haar wel voor je in de gaten houden ook.
Kan nog niet naar school zit aan de antibiotica en houdt het gewoon nog niet vol,
Heb haar afgelopen 5 nachten ook aangehad, en 1× bijna op het punt gestaan je te bellen.
gem schreef:Hij trappelt van ongeduld om de wijde wereld te zien, Nada, maar mams denkt: zolang hij daar binnen zit, hoef ik er niet achteraan te hollen
gem schreef:KL: denk dat je de vraag hier beter iets eerder had kunnen stellen. De beste tijd om te verhuizen zou geweest zijn voor dag 306 vanwege aanmaak van antistoffen tegen nieuwe bacterien in de nieuwe omgeving. En aangezien je merrie net zo goed op dag 320 als op 360 kan bevallen, zou ik uit voorzorg al voor of op dag 306 verhuisd hebben.
Nada schreef:kyrkelover schreef:Ik wil haar wel voor je in de gaten houden ook.
Kan nog niet naar school zit aan de antibiotica en houdt het gewoon nog niet vol,
Heb haar afgelopen 5 nachten ook aangehad, en 1× bijna op het punt gestaan je te bellen.
Oh wat leuk. Wat deed ze toen dan??
Bedankt!
Wij kijken vannacht zelf ook elk uur. Maar ik moet echt werken, kan het niet afzeggen. En het zou toch zonde zijn dat ik de eerste dag dan mis ( of als ze 's ochtends vroeg gaat...) .
kyrkelover schreef:Nou ze was toen eerst ontzettend met haar hoofd aan het slaan, vervolgens begon ze te trappen.
Toen naar haar buik aan het happen en daarna liggen, plat liggen, liggen, plat liggen. En toen bleef ze liggen en aan het stro knabbelen, dus toen dacht ik van nou jha laat dan nog maar.