Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
djuno schreef:and...thanks Essiether!!
girliegirl schreef:Die merrie die net is bevallen gaat pas naar haar veulen als alle mensen weg zijn. Na zo´n 5 minuten. En dan houden ze haar ook nog aan het halstertouw?
Waarom laten ze het niet even rustig kennismaken? Ik heb geen ervaring hiermee, maar er word wel erg veel mee bemoeid. Het veulen is helemaal drooggewreven door mensen en nu pas mag de merrie erbij
girliegirl schreef:Die merrie die net is bevallen gaat pas naar haar veulen als alle mensen weg zijn. Na zo´n 5 minuten. En dan houden ze haar ook nog aan het halstertouw?
Waarom laten ze het niet even rustig kennismaken? Ik heb geen ervaring hiermee, maar er word wel erg veel mee bemoeid. Het veulen is helemaal drooggewreven door mensen en nu pas mag de merrie erbij
Citaat:Overigens moet je erg oppassen met commentaar geven op andere mensen. iedereen heeft zijn eigen manier van omgaan met deze situaties. Dat moet je goed in je achterhoofd houden.
girliegirl schreef:
TopVictory schreef:girliegirl schreef:Die merrie die net is bevallen gaat pas naar haar veulen als alle mensen weg zijn. Na zo´n 5 minuten. En dan houden ze haar ook nog aan het halstertouw?
ik weet niet of je alles gevolgd heb, maar er was een serieus risico bij deze merrie, dus ze zullen echt wel het beste gedaan hebben hoor.
girliegirl schreef:Oh maar ik bedoel er toch helemaal niks rots mee. Ik heb alleen in mijn leven nog nooit een bevalling in het echt meegemaakt.. En ik vroeg me gewoon af of dit altijd gebeurt? en waarom de merrie aan een halstertouw zit. Is dit uit veiligheid of om een andere reden. Bijv dat de DA eerst bij het veulen kan dan.
Ik heb geen commentaar. Gewoon wat vraagjes van een bevallingsleek.
En idd ik keek een herhaling![]()
zo dom. zo dom.. ik had het niet door