Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

wahahah Cuppie G 

Zeg, wil je eerst even wachten op mijn veulen want die gaat natuurlijk dan winnen he!? 
maar van vrienden van me. Een volgende keer komt hij er bij het NSvT vast weer niet door (er lijkt wel een vloek te rusten op alle 'van de Asheuveltjes' die voor de dekhengstenkeuring gaan). 1 april gaat hij wel nog voor de dekhengstenkeuring bij het DPZV (Deutsche Pinto-Zuchtverband). Hij gaat gewoon een tophengst in Duitsland worden en dan slaan ze zich in Nederland voor het hoofd dat ze hem hebben laten gaan

wow, dat is een flinke buik!
Hij staat!!! En hoe gaat het nu met hem deze ochtend?
Sprintjes trekken in de wei doet ze ook nog steeds m.n. als ik ze 's avonds op haal om op stal te zetten. Dan maak ik eerst het halstertouw bij haar vast en gooi dat over d'r hals om daarna Hercje te pakken. Maar de laatste paar dagen als ik dan Fayette weer wil pakken peert ze me er in een galopje er tussen uit en rent ze alvast naar het hek/de bak toe
Gek peerd 

Goed nieuws voor mij: vorige week is het eerste veulentje van dit jaar van Gulliver geboren
Een zwartbont hengstveulen. Hopelijk gaat Gulliver op de bonte toer met zijn veulens dit jaar
dezelfde merrie had vorig jaar een effen zwart hengstveulen van Gulliver
* Nimber schreef:Mijn buurm,an had vandaag overdag een merrieveulen van zijn tinker merrie die was 5 maart uit geteld. Volgens mij zijn ze allemaal laat dit jaar haha.
?? Lee heeft met Shane ook met gemak de 358 gehaald ...
. Jij moet echt veel tegelijk in de gaten houden zeg! Hangen je wallen inmiddels al op je schoenen of valt het mee?
!
. Proficiat!
Cayusejuhh schreef:wow~!!! * ZIet marlien al duimend achter de pc zitten.. ik wil ook een bont veulentje!!! roepend*
)
amandakè schreef:@ supergirl : hèhè witte puntjes !!!![]()
Max schreef:.....mocht er idd een open fractuur te voorschijn komen dan is er geen kans meer.
Wat het bloed ook zou kunnen zijn is de huid die kapot is of gaan schuren.