Nimber schreef:Mijn buurm,an had vandaag overdag een merrieveulen van zijn tinker merrie die was 5 maart uit geteld. Volgens mij zijn ze allemaal laat dit jaar haha.
Wilde ik dit weten >;)
?? Lee heeft met Shane ook met gemak de 358 gehaald ...
@Max: Oohhhh die foto is SUPER!! Aan wilskracht ontbreekt het dit kleine mannetje dus ook niet! Wat GOED!
@terorita: Luna heeft volgens mij meer zin in in de modder rollen dan in een veulen er uit werken
. Jij moet echt veel tegelijk in de gaten houden zeg! Hangen je wallen inmiddels al op je schoenen of valt het mee?
... en nog over de merrie van Ods (die prachtige rode glimworm): zij is drachtig van dezelfde hengst als Lee en is 10 dagen eerder uitgerekend. Spannend he??
@WenK: weet je meteen waarom schrikdraad zo goed werkt om paarden binnen een wei te houden 
@Amandake: nog niks? Maar Ydwine moét het vandaag gaan doen, of niet? Wat een schattig shetlanderuiertje
!
@Adriana: proficiat! Het wordt nu dus ook een later (positief bedoeld) veulen?
@florentijn: geen idee! Nooit meegemaakt. Wat zegt de da er van?
@supergirl: witte puntjes is een goed begin
. Proficiat!
Hier weinig nieuws. Gracie, ons veulen van vorig jaar is afgelopen zaterdag naar haar nieuwe baasjes gegaan en dat levert wat onrust op. Verder veel JEUK bij Lee door het verharen.